granit have

Jeg er ved at lave en ny forhave, havegange i grå granit og med sorte sten som bundfyld .
Det kommer ikke til at være mange planter 2 træ og 2 buske så det bliver stor set ikke nået vedligeholdse der er komme hæk hele vejen rundt så det skal nok blive godt.
Nå men min søn har set en have figur der liner lidt en slange der kommer op af jorden og ned igen den er vel 1 meter lang og jeg syntes selv den kunne være sjov at sætte i for haven for at bryde der sorte lidt men jeg kan sku ikke finde et sted hvor man kan købe sådan nået har i et par ider
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil tro at det din søn har set er Midgårds Ormen, et gammelt sagn fra Vikinge tiden.
Og det er ikke noget du lige henter på Byggemarkedet men som du bestiller hos en kiramikker eller laver selv i beton.

V.h.  Håndværkeren
Her er lidt inspiration til en LDS løsning

eller kan du søge på "havekunst" eller "haveskulptur", der er flere der har noget derhenad, og nogle er jo friske på at producere efter ønske. Her kan du få en der sprøjter vand, den kunne knægten nok også godt få "glæde" af .

har du mod på at hente en udefra, er der en her, der godt nok har en skotsk søslange som forbillede.
tror sku det er den nr 2 , hvor lang er 33.7 inches long i cm
33,7x2,54 = 85,598 cm

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis