murstens væg

i vores nye stue har vi en murstens væg men ham der har haft huset før os har lave en masse huler.
7 8 stk i fuger og  4 5 stk i de gule sten , kan man lappe det så det ikke kan ses og hvis man kan hvad bruger man så.

Er der en mure der kan give mig en ca pris på hvad det må koste at banke 4 sten ud udefor og sætte nye i , jeg tør ikke selv give mig i kast med det da jeg vil ha det skal være lige bagefter så man ikke kan se det .
Det er hvis en gammel sætnings skade der var gemt under en masse planter og det sidder lige over sokkelen hvor skaden også gå igemmen , jeg vil grave ud og lappe sokkelen men er som sagt er sku ikke 100% på at jeg kan lave det pænt med de mursten
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det bliver nok svært at lave så hullerne slet ikke kan ses - årtiers skidt og møg og nikotin gør det svært at ramme den rette farve. Men ift. fugerne burde det være muligt at finde en mørtel hvor farven passer nogenlunde. Hullerne i stenene kan måske fyldes ud med mørtel eller spartelmasse iblandet knust mursten.
Du kan sagtens få en murer til at skifte dine sten.
Det vil ikke blive ret dyrt.
Man kan sagtens få nye sten til at ligne dine gamle sten, ved hjælp af Qxyd farve, det ved mureren.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også