Undertegnede fyldte gearolie på min Skoda Felicia, da jeg satte drevet til speedometerkablet på plads faldt det lidt ud i siden og forsvandt ned i gearkassen, troede ikke at det sådan kunne falde igennen, prøvede både ved aftapningshullet med forskellige ting for at se om jeg kunne presse det den ene eller anden vej, men intet er lykkedes, er det nødvendigt at skille gearkassen fra, nogen siger at man bare kan køre videre da selve drrevet er af plastik og vil blive knust, andre siger at det er risikabelt+. Mit spørgsmål er nu om nogen har været ude for det sammee, og om nogen har en god ide til at får det ud,.
På forhånd tak.
VH
Ib Danielsen
Undertegnede fyldte gearolie på min Skoda Felicia, da jeg satte drevet til speedometerkablet på plads faldt det lidt ud i siden og forsvandt ned i gearkassen, troede ikke at det sådan kunne falde igennen, prøvede både ved aftapningshullet med forskellige ting for at se om jeg kunne presse det den ene eller anden vej, men intet er lykkedes, er det nødvendigt at skille gearkassen fra, nogen siger at man bare kan køre videre da selve drrevet er af plastik og vil blive knust, andre siger at det er risikabelt+. Mit spørgsmål er nu om nogen har været ude for det sammee, og om nogen har en god ide til at får det ud,.
På forhånd tak.
VH
Ib DanielsenUndertegnede fyldte gearolie på min Skoda Felicia, da jeg satte drevet til speedometerkablet på plads faldt det lidt ud i siden og forsvandt ned i gearkassen, troede ikke at det sådan kunne falde igennen, prøvede både ved aftapningshullet med forskellige ting for at se om jeg kunne presse det den ene eller anden vej, men intet er lykkedes, er det nødvendigt at skille gearkassen fra, nogen siger at man bare kan køre videre da selve drrevet er af plastik og vil blive knust, andre siger at det er risikabelt+. Mit spørgsmål er nu om nogen har været ude for det sammee, og om nogen har en god ide til at får det ud,.
På forhånd tak.
VH
Ib Danielsen
Skift til fuld redigering