vedr knirkelyde fra ratsstammen

Hej
Jeg ejer en madza 6  2.0 sedan fra 2003

problemet er at der kommer knirkende lyde fra rattet når jeg drejer.

er der nogle der har en ide om hvad det kan være.

hilsen

curd onmousedown="return false;" src="/DesktopModules/ActiveForums/themes/LDS/emoticons/blink.gif" width=20 height=20>
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det kan muligt være du måske har for store dæk på? jeg har selv en af samme model og den går på skærmene når jeg drejer alt den kan ved 15/185-60 dæk foran

 sí y no son simples palabras, pero sobre todo aquellas que requieren la más alta Decisión.

først må du prøve at lokalisere lyden , kommer den fra hjulkassen , undervognen eller inde fra kabinen
så vil det være langt nemmere at hjælpe
Har du bemærket om lydene også fremkommer ved kørsel over ujævnheder??? de ældre Maxda 626 fra 1995-99 har jeg flere gange været udsat for, at de forreste stbilisator stænger bliver tørre/slidte i kuglerne, så de knirker rigtig meget ved kørsel over ujævnheder eller ved kraftig drejning. Kan ikke garantere,, det er det, men prøv at få en til at dreje rattet, mens du holder på stabilisatoren i henholdsvis venstre og højre side, hvis det er der fejlen ligger, vil du tydeligt kunne mærke det, og høre det
jeg vil i løbet af dagen prøve at se om jeg kan lokaliserer hvor lyden kommer fra og så skrive tilbage
jeg har nu været ned i bilen for at se hvor lyden kommer fra og har konstateret at det kommer fra rattet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis