Ny kap- og geringssav

Hej..

Skal til at købe en kap- og geringssav med udtræk i forholdsvis god kvalitet.

Har kig på en blå bosch GCM 8 S med et GTA 2600 bord...

Er der nogen indvendinger? Hvad bør sådan en koste?

Har søgt lidt i forummet, men det ser ud til det er længe siden derhar været en tråd om emnet....
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har samme model, og jeg synes den fungerer rigtig godt. Jeg har ihvertfald ikke haft problemer med den. Kan sagtens skære 45x140 mm reglar over.

Jeg mener jeg gav mellem 2500 og 3000 for sav med bord i XL.
Hej.

Jeg har selv samme sav og har brugt den i et par år nu og den virker stadig upåklageligt. Okay det er kun til hobby brug men er squ glad for den. Mit eneste ankepunkt er, at den er for lille, for engang imellem skal man skære større stykker træ og den kan den ikke gabe over. Så mit råd er, at hvis du alligevel skal ud og ofre penge på en ny, så ta en 10" model. Du vil blive glad for det på et tidspunkt
P.S. Du SKAL købe bordet til

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Hvis du har godt råd, så kig efter en vendbar model istedet. Så har du både kap/geringssav og en bordrundsav. Det ville jeg godt have haft, men konen sagde desværre nej :-)

F.eks. som denne:

http://www.carl-ras.dk/dewalt/e-shop/el-vaerktoejogtilbehoer/afkortersaveoggeringssave/afkorteregeringssave/afkorter-geringssavdw743n-dk/

Ved ikke, om den er ok, men mere for at vise typen.
Lige et lille input til Mr. Calles forslag. Jeg har selv haft sådan en model (Makitas Flipper) men jeg manlgede teleskop udtrækket alt for meget til at denne kunne bruges som kap gerings sav, så den solgte jeg efter et par måneder. Desuden er den bord rundsav ikke alt for alvendelig hvis man skal skære større plader til. Så skal man have sådanne en
http://dorchdanola-netbutik.dk/product.asp?product=21140
  Den har jeg været utrolig glad for, men det var vist lige et sidespor

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Annonce
Jeg kom lige til at se, at XL-Byg har en Bosch GCM 8S med bord på tilbud i deres proffcenter til 2298 plus moms. Tilbuddet gælder til den 30. oktober.
Det er korrekt. Og hvis man køber den i Fredericia hos Arnold D får man det store bord med (GTA 3700) da de ikke har flere små...

Har indkøbt et stk. af ovenstående
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis