Website virker ikke...??

Jeg har lavet en webside i frontpage 2003 som virker fint når jeg selv går ind på den, eller andre med XP. jeg bruger IE 7
Når jeg går ind via min kones pc, som bruger Windows Vista Home edition med SP1 virker siden ikke... Den er ikke aktiv - links virker ikke - og den er grovkornet... Det er med IE 7

Er der nogen der kender dette problem og kan hjælpe mig..?

Hvis du vil tjekke din browser er på min side er adressen : www.teaminnovator.dk 

Mvh
Polite

Mange hilsner
Polite
 
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Samme problem med mozilla. Det ser ud som om du har postet et preview eller lign. Det ligner et billede. Nu bruger jeg ikke selv frontpage, så det er naturligvis kun et gæt, men du har måske fået rodet lidt vel rigeligt med dine frames. Hvis du har lyst, kan jeg da godt henvise dig til en dygtig hjemmeside designer der både kan rette fejlen, og lave evt. ændringer/ønsker du har.
Hej Twist
Tak for dit svar.
Jeg er ikke ferm i websites, men sidder lige nu og tjekker comptabiliteten igennem - og den er ikke OK - i snt 10 fejle pr. side - og som du siger, noget med tekstboxene og shapes...!!??&%¤%¤#

Jeg forsøger at lægge teksten over i en ny skabelon og ser om det virker - hvis ikke, så kan det godt være jeg henvender mig...
Mvh
Polite

Mange hilsner
Polite
 
Så har jeg skiftet "platformen" for sitet - stadig brugt FP - men lavet det efter regler.. tror jeg nok..

Synes egentlig den er ok..

Jeg håber der er nogen der vil tjekke om den "virker" på deres browser, og hvis ikke, så gerne lige skrive hvad problemet er..

På forhånd mange tak for hjælpen.
Mvh
Polite

Mange hilsner
Polite
 
Virker tilsyneladende fint i Opera
Jeg vil da godt bidrage med lidt kritik i en positiv ånd!

Du blander fonten Times og Arial (eller Verdana) på samme side. Det er ikke god layout-skik at have for mange fonte, det giver en "rodet" hjemmeside. Overvej at bruge samme font til det hele, men brug så forskellige fontstørrelser, fed, kursiv eller lignende.

Din tekstombrydning på siderne med Organisation, Personale osv. tekstombrydes forkert i min browser (IE7). Der er linjer, hvor der kun står et eller få ord på (og som ikke er sidste ord i afsnittet, da det fortsætter på næste linje).

Sørg for at oplyse firmanavne korrekt - under referencer. Det er "Atea" og ikke "Athea".

Det forvirrer mig lidt at dine mailadresser ikke henviser til samme domæne (teaminnovater), som sitet ligger på, men et andet (teamrolle). Men det er en mindre ting ;-)

Din hjemmeside kan være det første indtryk en potentiel kunde får af din virksomhed. Derfor er det vigtigt, at den ser professionel ud. Og din ser lidt "hjemmeflikket" ud, hvilken den jo også er. Det kan måske betale sig, at ofre lidt på professionel hjælp. Men jeg ved godt pengene er små i starten og spares, hvor der spares kan ;-)
Annonce
Hej Henrikh29 og Akselj

Tak for svar.
Ja, jeg kan godt se det med fontene - nu da du skriver det - det ser rodet ud.

Det med tekstombrydningen kan jeg ikke se... men det må være noget i opsætningen af linier/sætningerne..!!??

Tak for den med Atea - det er vigtigt!

Ja, jeg er opmærksom på det med domænerne.. teaminnovator er "lagt oven" på teamrolle.dk - gir det mening? jeg har ikke nogen mail knyttet til teaminnovator - men det må jeg kunne lave relativt let selv om teaminnovator ikke har server plads..

Ja, den ser lidt hjemmeflikket ud, det kan jeg godt se - men jeg har ikke tilstrækkelig omsætning til at ville sætte det af endnu - jeg håber det kommer en dag. Pt. er jeg ret "jydsk" hvad det angår :-)

Tak for din kritik, den er taget imod.

Mvh
Polite

Mange hilsner
Polite
 
Prøv at ændre størrelse på din browser-vindue fra fuld skærm til noget mindre så vil du se den forkerte ombrydning.

Jeg tror du er kommet til at lave "hårdt linieskift" de steder det går galt. Hårdt linieskift er med ENTER eller RETUR tasten.

Se f.eks. første afsnit under Organisation teksten "som er til stede i". Står der et hårdt linieskift efter "i" - for det næste ord "organisationen" står altid alene på linie 2 uanset hvad størrelse jeg skalerer billedet i (bortset fra fuld skærmsvisning)
Aha... hænger det evt. sammen med at jeg har bedt rammen om at sætte bjælke ind, hvis det er nødvendigt at skallere størrelsen... Jeg har ikke tjekket i andet end fuldskærm og har lavet mange hårde linieskift.... troede ikke det gjorde noget!!
Jeg prøver lige igen i aften - tak for hjælpen

Mange hilsner
Polite
 
Hvis du har lavet hårde linjeskift, så har du fundet problemet.

Det er som med tekstbehandling - du skal blot skrive ud i en køre og lade den selv ombryde teksten på flere linjer. Kun når du vil lave nyt afsnit må du bruge det hårde linjeskift.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis