Fatter minus af alt omkring huslån

Hej

Vi har et hus, som vi næsten er færdige med at renovere. Vi vil derfor gerne have det vurderet og lave lånet om. Vi vil gerne have mulighed for afdragsfrihed i et par år, da jeg pga. stress bliver nødt til at arbejde deltid i en uvis periode.

Vi har ligenu et lån ved en kreditforening på 1,2 mio og et byggelån ved banken på 300.000 kr. Vi er ikke færdige med at renovere, men ifølge banken SKAL vi være færdige med at renovere NU. Vi må kun renovere i 2 år, og de er gået. Vi har snakket med venner og naboer om dette, og ingen forstår, hvorfor vi er under sådan et pres. De siger, at det ikke er normalt, at man skal holdes sådan øje med. Derfor vil vi gerne finde en anden kreditforening og få så meget som muligt af gælden over til dem, så banklånet bliver så lille som muligt.

Jeg har prøvet at læse på de forskellige kreditforeningers hjemmesider, men jeg forstår intet af det med kurser osv.

Hvor kan man læse om det, hvor det er skåret ud i pap?
Hej Vi har et hus, som vi næsten er færdige med... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Michael66 på 03-11-2016 13:53

Der findes mange sider, som kan hjælpe på dit spørgsmål. Jeg vil klart anbefale, at du benytter dig af en af de mange muligheder der er af sider på nettet, hvor du kan sammenligne de forskellige typer at lån der er. Det burde være overkommeligt at finde svar på dit spørgsmål. Bare et råd.

Du glemte at linke til siden i din signatur. Eller var det alligevel lidt for åbenlys reklame?

 

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis