3M vandrensning

Er der nogen, der har erfaring med 3M's vandrensningssystem, der koster omkring 12-1300 kr. for et komplet system?
Det undrer mig en del, at det skulle kunne være effektivt til de penge, men på den anden side plejer 3M's produjter jo ikke at være det rene skod.
Kan man virkelig fylde tilfældigt vand på i Sydeuropa og så bare drikke det???

Med venlig hilsen
ktm

 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Min erfaring med vand på ture i Sverige, hvor jeg ofte tager vand direkte i åer og elve. Jeg har købt nogle små disenfiserende tabletter som bare dumpes ned i vandet, ryste ryste og alle former for bacterier er fortid.
Ja og så lugter og smager vandet af kemikalier i stedet for!!

Disse piller bruger jeg også i min nuværende CV, hvor vi ikke bruger vandet fra beholderen til mad og drikkebrug, men jeg ville gerne kunne bruge lugt- og afsmagsfri vand fra en kommende større, fast installation.
Der er en helt klar forbedring ved at bruge disse Aqua clean, hedder de vist. Uden disse er pumpen helt fedtet at røre ved, når man hiver den op af vandet men ikke hvis der er kemikalie i vandet.
Men på den anden side, så er du jo et godt eksempel på at tabletterne virker, idet der er liv i dig!!

Med venlig hilsen
ktm

 

@ktm - aarh - du ved jo ikke om han sidder på tønden og skriver dette indlæg :-) :-):-)

/cs

Næh, og så betyder det jo mindre!

Med venlig hilsen
ktm

 

Når man for under en 5'er kan fremstille et buttet sugerør (Life Straw) som kan forvandle brunt, bakteriefyldt flodvand til rent drikkevand, er det vel ikke helt utænkeligt...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis