Oprydning af loft - håber denne tråd er rigtigt placeret

Jeg har i dag brugt 4 timer på at feje, støvsuge, feje og støvsuge 20 m2 af mit loft for støv, gamle mursten, murstøv, knækkede træstykker osv. Jeg bor til leje i en gammel bolig, med 90 m2 loft.

Tiden gik fordi der pga. af alle de gamle rester at træ, mursten, og støv skulle fejes og samlet op i en uendelighed.

Jeg magter ikke at bruge 4 timer pr. 20 m2.  Der er stadig 70 m2 endnu.

Spørgsmålet - sig til hvis jeg har set for mange film: Kan man leje en eller anden form for super støvsuger, som tager murbrokker, støv og hvad der ellers er at rester? Det vil tage mig 5 dage at gøre det med kost og alm. husstøvsuger (100 støvsugerposer dertil)

Hm, håber I forstår mit spørgsmål! Mit første indlæg på dette forum

---
Ny-startende fritidshandyman :)

--- Jeg har aldrig været god til det praktiske men prøver nu ---

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den tager ikke alt for store brokker osv.. men en industri støvsuger kan da tage en hel del.

Generelt grov skrabes det bare sammen, skovles så op i baljer/spande/poser og resten støvsuges så.

90 m2 burde helt klart kunne klares på en dag, hvis ellers det er tilgængeligt.
Eller hvis du nu er smart, så har du kendskab til nogle lokale drenge der godt vil tjene lidt ekstra,- ellers prøv at smække en seddel op i den lokale brugs Du slipper selv for at gøre og samtidig gør du en "god" gerning Og hvis du er heldig, måske endda billigere end at leje maskiner.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis