Bil vil ikke

Jeg skriver her inde igen da jeg har fået et andet problem... min bil har svært ved at starte og når den endelig kommer igang og man kommer ud og kører har den meget svært ved at holde sig igang....... er der nogen som har en ide om hvad der kan være galt... har fået at vide at det ikke er benzin pumpen for så ville jeg slet ikke kunne få bilen igang.

Det skal lige siges at bilen hopper når man kommer op i fart fordi den skal accelerer mere
Jeg skriver her inde igen da jeg har fået et andet... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hej

jeg tror du skal cheke din strømfordeler på de gamle fiat biler havde det med at ledningerne på magnet picupen knækkede lige ved lodningerne prøv at træke forsigtigt i ledningerne om ikke de giver sig hvis de gør så kan de godt lodes på igen

og iøvrigt er en uno 1,1 60 hk årg 91 en kaburator motor med mekanisk benzin pumpe
og kaburator sprit er et godt midel til alle typer motore

eksmek
Jeg har en passat fra 1991 og den har også hakket når den havde stået og kørt i tomgang i kø på vejen så gav jeg den en liter sprit og det hjalp. Jeg havde en passat magen til og den var der ikke disse problemer med så det tog nogen tid før at jeg fandt ud af det da en ven sagde prøv sprit i benzinen. Passaten er med indsprøjtning og kat men har en kaburater.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis