Underlimning af vask i laminat ? Brixxx 227 4030 16-10-2009 00:17 Kan man det ?For det sider man lister på kan da ikke holde tilvandet vel ? Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed ! Kan man det ? For det sider man lister på kan da... Vis hele indlægget 21 svar « ‹ 1 2 3 › » Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
Brixxx Trådstarter 227 4030 18-10-2009 23:45 Kan godt være jeg er lidt tung, men er med så langt at jeg sætte tape på begge kanter, men så står jeg af ! Skal tapen ligge sådan her ?og når den så er tør så skærer jeg den af plant med overfladen self men tapen kan jeg da ikke få af når fugen ligger på den ! Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
Brixxx Trådstarter 227 4030 19-10-2009 00:19 Nu er jeg med og tapen skal selvfølgelig ikke sættes på ned af kanten men kun på overfladen og så er det til at hive af og så skærer fugen ren ) Tak for hjælpen gutter ! Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
bredker 3152 9760 19-10-2009 05:20 du skære tapen før du fuger , det er kun fordi det er meget nemmere at få en helt skarp kant ved at skære istedet for at følge kanten tapen tages af med det samme efter at du har glattet fugen , den er der kun for at tage det fuge der er for meget når tapen er væk , sprøjter du fugen med sæbevand og glatter efter
Brixxx Trådstarter 227 4030 19-10-2009 23:17 Hvad bruger du til at glatte med ? og når du fræser ud i hjørnerne, bore du så et hul i hvert hjørne eller hvad ? For eller ¨må du da bruge en meget lille fræser Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
Jacob Antenne 1861 19-10-2009 23:34 Jeg fik min vask monteret i bordpladen ude i byen. her er fugen hård som glas. så er i sikre på at silicone er vejen frem ? Jacob Annonce
bredker 3152 9760 20-10-2009 05:23 brixxx , mon ikke det vil være bedre at du finder en der har prøvet det før og får hjælp til dette det er ikke for at jeg tror at du ikke har ævnerne , men med de spørgsmål du efterhånden kommer med , er jeg meget i tvivl om du selv kan klare opgaven , det er ikke noget man går i gang med uden noget øvelse og der er kun et forsøg her , er det ikke iorden første gang , så er bordpladen ødelagt
Brixxx Trådstarter 227 4030 20-10-2009 09:33 Nu er det sådan at jeg bare skal være 100% sikker på det jeg går igang med inden jeg laver noget som helst ! og det er forum er jo til for at få koncentreret viden om alt ting... Jeg er meget glad for den respons der har været på emnet og jeg skal nok få fræst den kogeplade + håndvask ned i bordet når jeg ne engang få den nye bordplade hjem, og jeg skal nok komme med pics af processen ¨så andre bedre kan forstå hvordan de skal gøre det her !!! Jeg ved at man glatter ud med en treske eller hvad de hedder, men ville bare høre hvad du har brugt, for det kunne jo være du havde en bedre måde at gøre det på ?? Det spørgsmål jeg komme med ang fræsning ude i hjørnene, synes jeg da er et godt spørgsmål, så man kan da ikke lave et skarpt hjørn med en fræser ! så skal men stemme det ud hvis det er... Men er stadig glad for de svar der er kommet Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
bredker 3152 9760 20-10-2009 16:03 hvis du ser på din kogeplade , er den også rund i hjørnet , så bruger du et fræsejern der er lidt større i radiud end kogepladens , får du et hjørne der passer rundt
Brixxx Trådstarter 227 4030 20-10-2009 16:10 Okay og tak for svaret Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
henrikh29 893 9400 20-10-2009 16:58 Har du overvejet ikke at fræse kogpladen ned, men lægge den "ovenpå" bordpladen. Ja, ja der skal laves hul til den, men glasset skal hvile på borpladen. Dermed kan du let løfte den for rengøring og evt. udskiftning, hvis den måtte blive defekt. Så undgår du også at snavs, krummer mv. sætter sig i gummifugen. Det afhænger selvfølgelig af din kogeplades udformning, om den er velegnet til det. Mange hvidevareforretningen anbefaler at den "hviler" på bordpladen.
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her