Ris/Ros til Bosch PMF 180 E Multi Set

Er der nogle som har denne maskine, og kan komme med lidt omtale af den?
http://www.bosch-do-it.dk/boptocs2-dk/Product.jsp?country=DK&lang=da&division=hw&ccat_id=95226&object_id=21070

Jeg går og tænker på om jeg skal købe denne Bosch til kr 599,- eller en billig model til kr 299,-


Mvh

Michal

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er Bosch i sig selv en billigudgave af en Fein, hvis patent udløb, så andre kunne efterligne. Jeg kender den ikke, har selv en gammel Fein, og den dur, men " værktøjet" til den er hammerdyrt.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hvis det er i mørtel , så glem det, det dur den ikke til, og det er en håndmaskine, ligesom en anden sav, ingen dybde stop

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Okay tak. Måske man så skulle købe en skive til dyksaven (Festool), og så bruge den.

Mvh

Michal

Hvis du vil bruge din fine Festoolsav til det formål , så lad være med at fortælle vi andre det, vi kommer til at græde snot ved tanken. Hvad angår min Fein så bruger jeg den til at save på vanskeligt tilgængelige steder , og trekantsliberen er også et godt værktøj, specielt fordi dens spec. oscillerende bevægelse går at, den kan slibe helt op ad en kant uden at blive slået væk, hvis man rammer kanten. Nogen burde fratage dig forældreretten over den Festool.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
jeg håber at du er klar med en grav med gravsten med navnet festool. hvil i fred.!

hellere en "mur"værktøj. eller andet værktøj der skal "ødelægges" af murværk.?

jeg har en blå bosch gop 10.8V-LI (multicutter)

den grøne er en hobby model. pmf 180 E.!
Fein er fin til mørtel. man kan få nogle hårdmetal og diamant klinger til den- man kan endvidere få dybde stop til den.

Jacob
fein. den har jeg set den er orange.! og til bosch en adapter skive til fein "værktøj"
Okay tak skal i have.
Tror jeg finder en brugt rilleskære.

Mvh

Michal

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis