TP DENMARK

Hej 
Er der nogen som erfariger med at handle med TP DENMARK Hedehusene. Jeg har bestilt en simpel føler til et Gram fryseskab for en uge siden, men har ikke hørt noget fra firmaet, siden jeg modtog ordrebekræftigelsen.
Varen var på lager, og de svarer ikke på mail.

Mvh. Asp
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De må da have et Tlf. nummer du kan ringe til. På den anden side skal du ikke undre dig over at der kan gå mere end en uge for det danske postvæsen er blevet ualmindeligt sløvt til at videre bringe pakker efter den sidste prisstigning.

V.h.  Håndværkeren
Jeg har prøvet at ringe, her bliver jeg henvist til at sende dem en mail, så ringen er sådan set sluttet. Pengene er endnu ikke trukket på min konto, derfor er det sikkert ikke post danmark der smøler.

Mvh. Asp
Prøv om du kan finde et andet sted at handle!
Jeg ville ikke bryde mig om at firmaet ikke reagerer.

Alternativt kan du bestille en ny. Og i samme bestilling gøre opmærksom på at tidligere ordre er annulleret. På den måde får du ikke 2 følere.


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Der er åbenbart mange andre som har dårlige erfaringer, på en skal fra et til 10, skal de have nul. http://www.trustpilot.dk/review/www.tp-denmark.dk
Det går egentlig også fint med at lade et døgnur styre fryseren, den kører 15 min og 30 min pause.
Men jeg må hellere finde et andet firma, er der nogen som kender et pålideligt e-handel firma, gerne i Jylland.

Asp
Hvad er det for en føler du mangler?
Jeg er kølemontør og har måske et eller andet til at ligge. Eller også ved jeg hvor du kan finde det...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Annonce
Hej næstformand, min kone spørger om vi snart skal have generalforsamling - - - -

Det er sådan en
Termostat Føler komplet 4501-6005. GRAM NTC føler til Køl / frys Passer til ALLE Gram skabe med elektronisk indstilling af temperaturen

Skabet er et GRAM FRYS 330 LTR FS 340 01 E.

Mvh. Asp
Jeg skal lige prøve om jeg kan finde noget i rodekassen...
Men det bliver først når jeg kommer hjem igen engang imorgen.


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hvis Hr. Næstformanden ikke har noget i rodekassen, kan du prøve hos Repart i Aarhus.
http://www.repart.dk/
Jeg har ikke handlet hos dem via netbutikken, men mon ikke deres net-standard svarer til deres normale gode kundeservice.

Mvh. Christian

Næstformanden havde ikke nogen føler i rodekassen, han opfordrede mig til at foretage nogle målinger på føleren inden jeg bestiller en ny. Målingerne følger et fint mønster (temperatur -3,4 modstand 6,15) (-12,0 9,18) (-20,4 13,61) jeg går derfor ud fra føleren er OK.
Min kone arbejder på en elektronikfabrik, her har de kørt en analyse på styringen, både print og relæ er OK.
Hvad kan der være galt, temperaturen varierer helt vildt og det er som om at kompressoren slår for sent til og fra?

Mvh. Asp
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis