MIN BÆRBARE COMPUTER ER NEDE OFC! HJÆLP MIG!!!

hej jeg har en hp bærbar som egentlig er ret så fin men jeg har fået et problem med den her i går. da jeg sad og spillede wow (mens jeg hørte musik) begyndte den at fryse hele tiden i mindst en halv time!

Da prøvede jeg at slukke for den men intet hjalp. jeg sidder nu som meget fortvivlet i en meget stor sorg over ikke at spille på den længere... jeg har kun min lillebrors computer så det går nu slet ikke.. er der ikke nogle som der vil hjælpe mig! plox

 

omg! im a wow freak!!!! lets see if u can catch me

 

 

 

16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ps. kan ikke huske hvad den hedder men kun at det er en bærbar hp

 

omg! im a wow freak!!!! lets see if u can catch me

 

 

 

Ja, hvad sagde blæseren inden? kørte den for fuld drøn? Eller slet ikke?

Man bør, med jævne mellemrum blæse sin bærbare computer igennem med trykluft, for at få al det støv, den samler op på tæpper, dyner, borde mm. blæst ud af køleribberne. Ellers er der ingen airflow og den bliver for varm. Kan du stadig tænde den?
Hej for mathiasen ja den køre stadigvæk og jeg tror du regentlig har ret. da jeg kom hjem fra arberjde var den rigtig varm både på skærm og tastatur. (skulle jeg prøve at tage støvsugeren eller tage en luftgenerater eller hvad den hedder og så sprøjte den igennem? den har aldrig gjordt det før og jeg har ellsers haft den i 2 år..

 

omg! im a wow freak!!!! lets see if u can catch me

 

 

 

Hej det virkede ikke men når jeg tænder den larmer den som normalt men efter 2 sec eller mere ja så bliver den helt stille lige som om den har taget pusten væk fra den... skal jeg få den til reperation eller kan jeg lave den selv eller have udskiftes noget?

mvh. den nysgerige mig


 

omg! im a wow freak!!!! lets see if u can catch me

 

 

 

Annonce
det har jeg prøvet men det virkede ikke

 

omg! im a wow freak!!!! lets see if u can catch me

 

 

 

Nogle HP modeller har haft serioese problemer med koeling og der er lavet recall paa dem! Saa vidt jeg husker saa var det modeller med AMD processor, men er ikke 100% sikker

Saa find dit model nummer og serie nummer og soeg paa HP's hjemmeside efter din model og recalls, maaske kan du vaere 'heldig' at din model er ramt af saaden et recall

 

hej jeg har ikke kunnet finde min serienummer osv.æ men jeg er 100 % sikker på at jeg har et nvidia gforce grafikkort men kan squ ikk finde prosseceren det er jegr squ ked af.....

 

omg! im a wow freak!!!! lets see if u can catch me

 

 

 

hej der skete ikke noget da jeg prøve med et trykluft den gjorde det bare normalt......? den startede op men gik da ud lige efter.. og jeg kan godt tænde den.

 

omg! im a wow freak!!!! lets see if u can catch me

 

 

 

Hej alle... Jeg har en hp pavilion dv9700!!!!!! men jeg kan ikek rigtig finde dens specs fordi den er udgået hos hp!?


svar

 

omg! im a wow freak!!!! lets see if u can catch me

 

 

 

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis