MIN BÆRBARE COMPUTER ER NEDE OFC! HJÆLP MIG!!!

hej jeg har en hp bærbar som egentlig er ret så fin men jeg har fået et problem med den her i går. da jeg sad og spillede wow (mens jeg hørte musik) begyndte den at fryse hele tiden i mindst en halv time!

Da prøvede jeg at slukke for den men intet hjalp. jeg sidder nu som meget fortvivlet i en meget stor sorg over ikke at spille på den længere... jeg har kun min lillebrors computer så det går nu slet ikke.. er der ikke nogle som der vil hjælpe mig! plox

 

omg! im a wow freak!!!! lets see if u can catch me

 

 

 

hej jeg har en hp bærbar som egentlig er ret så... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du må fortælle mere om hvornår den går i stå og hvad der står på skærmen. Når den til windows skrivebordet? Eller kun windows startup billedet? Eller når den slet ikke til windows?

Det hjælper ikke meget bare at skrive den går død, eller går ud..

Slukker den helt (alle lys går ud), eller fryser den bare?

kan du starte op i fejlsikret tilstand? og går den også ud her? har du tjekket at den lader på dit batteri? laderen kan jo også være kaput.. der kan være 1000 ting galt, men hvis vi får flere oplysninger kan vi måske hjælpe med at afgrænse det lidt.

P.S  det første link på en simpel google søgning gav alle specs på din computer... Og at skrive "svar" til sidst i dit sidste indlæg, er ikke god karma! Gør dig mere umage fremover

Link til HP pavilion

Mvh Rasmus
Hej mathiasen... jeg har kontaktet en ad mine gode venner som er en computeringenør eller sådan noget . han kan ikk hjælpe os´. men det der sker er at når jeg starter den op gør den det normalt. alle lysene på den, lyser som de skal men når den kommer nogle sekunder hen så kommer der et lyst billede og mere gør der ikke. man kan heller ikke trykke noget på den der er hverken nogen tekst i den eller noget som helst...

håber det er oplysninger nok

 

omg! im a wow freak!!!! lets see if u can catch me

 

 

 

hmm... dvs ingen BIOS start-up eller noget? det tyder godt nok på at et eller andet er futtet af.
men vi vil have den sendt til reperation i morgen... den har kostet 8000 kr. så det er lidt noget skid.... og for fanden jeg har rapporter for til på mandag og mine ting er på dn så det er slet ikke godt...

 

omg! im a wow freak!!!! lets see if u can catch me

 

 

 

pil harddisken ud og saet den i en stationaer computer og boot fra den. saa kan du lave dine ting til mandag
HP dv 9000 serien har alvorlige problemer med graffikkortet -se mit indlæg om min egen.
Det ligner dine problemer, så..... Er der garanti på lortet? Så er det lige til forhandleren. Er der ingen garanti, så må du vægte om der skal et nyt (stadig problematisk) grafikkort i, eller om dyret sal til de evige elektronikmarker. Min erfaring siger mig, at der ikke er megen hjælp at hente fra HP efter garantiens udløb. Udover anprisning af egne produkter.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis