Vinduer til strakslevering

Nogen der kan anbefale en producent der kan levere et ca. 800 x 800mm sprossevindue inden for et par dage ?

Handler normalt vi hos KPK vinduer og døre, men de har lige godt 2½ måneds leveringstid, så kan jeg ikke bruge i dette tilfælde, da de skal bruges i 2 tagkviste vi har opbygget i forbindelse med en tagrenovering.

Men vi vidst ikke helt hvordan målene på tagkvisten ville blive, og pga. ændringer i opdelingen af de partier, står jeg nu og skal bruge 4 stk. hvidmalede 800 x 800mm sprossevinduer.

Nogen der vil anbefale en af de firmaer der har vinduer på lager ?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
prøv www.jvk.dk , nok størst chance der
kvaliteten er vel middel , ikke den bedste jeg har prøvet , men har da også set dem meget værre
i forhold til deres priser er de ok
Tjaa... det er godt nok lidt langt at køre. Men du kan da prøve http://www.byggekrejleren.dk/

Han har alt muligt til at stå fra konkurser osv... Og han er vældig flink. Jeg har ikke handlet med ham endnu. Men han gjorde et stort arbejde for at finde en dør til mig. Og han var egentlig mere ked af at han ikke kunne finde en til mig, end han var at have brugt tid på mig!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Jeg har flere gange handlet ved Kipa. og har svært ved at se, at der er noget galt med dem, ja faktisk anbefaler jeg dem til hvem, der gider høre.
Du kan se eksempler på sagerne her.


Med venlig hilsen
ktm

 

Da jeg skal have dem mere eller mindre med det samme, er KIPA nok valget, da de har dem på lager, og kan levere inden for 48 timer.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis