Haster- Induktion kogeplade

Tror jeg er kommet til at aktivere børnesikringen på min Ecotronic ind600hp- Men da den fulgte med huset, har jeg desværre ingen manual. Nogen der har en? Den viser L på alle 4 kogeplader
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hæ Hæ !
Prøv at lukke for alt strømmen i huset og tænde igen, det skulle kunne slå den fra.
Ring til producenten. Det kan de helt sikkert hjælpe med.
/Thomas
Hej Condor
Jeg kan ved at google se at de forhandles i Elgiganten, de må kunne hjælpe dig.

Held og lykke, ellers må den jo stå på pizza fra den lokale, ved godt at det er træls i længden, er nemlig ved at flytte så kender det godt. :-)

Mvh
Steffen

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
På hvores godtnok et andet mærke, skal man trykke  på tænd knappen x antal sekunder, hvis børne sikringen har været aktiveret, måske er det det samme på dit.

Mvh.ame
Annonce
Jeps...
Mener det er noget med at holde tændknappen nede i et par sekunder. Eller også er det plus og minus der skal trykkes ned samtidig. (altså varme op og varme ned tasten...)

Ellers kan du måske finde det på http://www.manualsbank.com/search.php?cmarque=ECOTRONIC&modele=IND600HP


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Har prøvet mange forskellige kombinationer + og - sammen ovs. Og prøvet tænd/sluk knappen i 10 sek. Intet dur . Har prøvet elgigantens hotline- De er IKKE hjælpsomme. Hvis bare jeg kendte producenten (går ud fra at det er et under produkt?)

Har du prøvet denne her?
Og så krydser vi fingre for at det virker

1. Aktiver kogepladen på On/off feltet !

2. Tryk samtidigt på knapperne “-“ og forreste højre “+” knap

3. Slip og tryk nu igen på “-” knappen.

Disse ting skal gøres indenfor 10 sek.


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Desværre virkede det heller ikke. Den har kun en - , og 4 +. Samt en tænd sluk knap

Med de knapper du nævner, skulle det være muligt, at lave den kombination jeg skrev.

Tænd knappen aktiveres.

Minus knappen og forreste højre plusknap aktiveres samtidig.

Begge slippes.

Minus aktiveres igen.

Alt indenfor 10 sekunder.

Grunden til at jeg skriver igen, er at jeg blev lidt forvirret over at du skrev, at den : "kun har sådan og sådan knapper".

Så jeg er ikke helt klar over om du mente at min foreslåede kombination ikke vil virke, fordi pladen ikke har knapperne til at udføre kombinationen, eller om du har prøvet kombinationen...?

Men måske er det bare mig der er lidt hjerneslap her til morgen


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis