det er jo nok for sent men alligevel.

Hvis ikke det lykkedes dig at skaffe spydet, er gyros opskriften simpel.
3 dl olie, 2 spsk tør barbeque krydderi,1 sp tørret oregano,6-10 fed hvidløg , jeg selv kan godt lide ½-1 spsk groft pebet i også.
Marinade til hvertfald 3 kg kød, deregn ca 250-400 g kød pr næse alt efter tilbehøret.
i kan mikse forskelligt gris(skinke)okse(tykkamsfilet), lam(bov). jeg selv bruger gris eller kalkun bryst, skal være i strimler,og lave det på pande, hvis du da har en vok eller sådan noget. hvis kødet virker en anelse dyrt kan der tilsættes løg(skåret top til rod) peberfrugt, squash. uden at det ødelægger smagen, jeg syntes det blir lækre på denne måde.
håber i får en dejlig aften