messingbeslag karlekammerskab

Hej Allesammen,

Jeg har luret rundt på nettet, men har ikke kunnet finde steder hvor man kan købe beslag til et karlekammerskab fra nye af, men de må gerne have et antik look.

De beslag jeg har tænkt mig var:
Hængsler til låge
Låsemekanisme til låge
Greb til skuffe

Er der nogen der ved hvor man kan få fat i sådan nogen?

www.simpelt-liv.dk opskrifter, køkkenhave, husdyr og meget andet... læs mere om at blive selvforsynende uden at overdrive.

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er da ting du kan hente i næsten alle byggemarkeder

V.h.  Håndværkeren
Jeg har set noget i den stil ved marskandisere, undskyld antikvitetshandlere!

Med venlig hilsen
ktm

 

ktm er det så "nye" genstande eller genstande genbrugt fra gamle møbler? de må helt gerne være nye men i en ordentlig kvalitet så det kan holde i mange år

www.simpelt-liv.dk opskrifter, køkkenhave, husdyr og meget andet... læs mere om at blive selvforsynende uden at overdrive.

havde overvejet at lave et karlekammerskab selv og det skal BRUGES det skal ikke bare stå og se pænt ud

www.simpelt-liv.dk opskrifter, køkkenhave, husdyr og meget andet... læs mere om at blive selvforsynende uden at overdrive.

Jeg ved da godt at du kun kan finde Kineser Junk i Byggemarkeder, men det er desværre gennerelt i vores køb og smid væk samfund i dag.
Jeg mener at kunne huske at der engang var en LDS-er der havde lagt et link til en lille butik der handlede med netop de gamle beslag. Et af problemerne, er jo nok at de gamle messing beslag var håndlavede, i dag er der jo ingen der vil betale hvad det koster. Og ellers er der kun muligheden med antik og lignende butikker.
ja håbede lidt der var en der havde et link til sådan et guldkorn som den biks du nævner

www.simpelt-liv.dk opskrifter, køkkenhave, husdyr og meget andet... læs mere om at blive selvforsynende uden at overdrive.

jeg har ikke et link, men det er gørtlere, som laver den slags, hvis man ikke går efter prisen.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis