Gamle fyrretræs profillofter HanneVR 2 4990 10-10-2009 18:20 Jeg er i gang med at male mine gamle fyrretræs profillofter og opdager til min ærgelse at efter to lag maling siver gule skjolder igennem - æv! Nogen forslag til hvad jeg skal gøre? De er vasket med grundrens inden jeg begyndte at male. MVH Hanne HanneVR 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
djaydjay 1454 7200 10-10-2009 22:16 Hej Hvilken type maling bruger du ?? - Hvis det er en almindelig loftmaling, så er jeg bange for at de gule skjolde vil blive ved med at komme, uanset hvor mange gange du maler. Normalt skal der males med en spærregrunder, der lukker af for gennemslag af nikotin og træets farvestoffer. Flugger's spærregrunder skulle være god, - TripTrap reklamerer med deres Panelhvid skulle kunne dække ved 2 gange maling, men har ikke prøvet den. Men om man kan male med spærregrunder oven på det maling du har påført, det ved jeg faktisk ikke, - jeg ville nok spørge ved Flugger, for ikke lave for meget unødigt arbejde.
HanneVR Trådstarter 2 4990 11-10-2009 12:52 Tak for svar - heldigvis har Silvan søndagsåbent, og jeg fik hjælp. Jeg skal bruge spærregrunder. Der findes mange måder at blive klogere på - denne her var én af de mere trælse...men tak for hjælpen. Hanne HanneVR
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her