Nemt tegneprogram søges..

Hej.

Jeg leder efter et nemt tegneprogram til diverse arbejdstegninger. Det skal gerne være nemt at gå til.
 
Kan ikke overskue at skulle sætte mig ind i feks Autocad, og det behøver slet ikke at være nær så avanceret.

Jeg har set mange flotte arbejdstegninger herinde. Hvad bruger i.? (Det må da meget gerne være gratis. )
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at google efter "sketchup" som er et gratis tegneprogram du kan hente fra google. Jeg har kun hørt om det - bruger det ikke selv - jeg anvender autocad !

Mvh
Henrik.A
Enig - Google SketchUp er ret nemt at komme igang med. Der er masser af instruktionsvideoer at finde - både fra udviklerne og fra brugerne (f.eks på YouTube).

Efterhånden som du lærer programmet kan du lege med flere muligheder - måske endda ende med at købe den prof. version, men det er slet slet ikke nødvendigt til alm. brug.


LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

Kan også kun tilslutte mig, Google sketch up er genialt, da det er gratis og du kan lave stort set alt hvad en gør det selv mand render og laver.

Jeg har selv tegnet mit skur på 22 kvm i programmet, og man kan oven i købet indsætte skuret i google earth så man kan se hvor på grunden det skal ligge... meget smart

Tak for tippet.
Har ikke fået kigget på det endnu, men gør det snarest..
Samme her, først når du har lært Google SketchUps brugergrænse flade skal du nok komme igang
Du behøver heller ikke i SketchUp at starte fra bunden for de har et online "varehus" hvor folk fra hele verden deler deres modeller osv.
Håber du får en sjov oplevelse med det, som jeg har haft!

Hvis du stadig mangler lidt inspiration kan du kigge her:
www.tegneprogrammer.dk
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis