Gammel musik.

Nu sidder jeg og kigger på de forskellige tråde her på lds.
Så kommer der lige noget af det bedste, guitar rock musik i radioen. Og der er mange tanker mm. om hvordan  det hele  bliver  lavet  bedst.
Men det var kun guld at VLR spilled DIRE STARIAT med money for nothing.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Åh ja, det er ren Cacao for øregangene som vi sagde engang
Så er i ikke så gamle som jeg gik og troede... I hører da moderne musik :-D
Og så lige netop money for nothing, blev omskrevet til Nothing for Money, da vi gik i skole. De hævede priserne i kantinen og vi var utilfredse ;-)

Men kanon musik de kunne præstere.
De har faktisk kun skuffet mig en enkelt gang.
Jeg skulle i en MR-scanner med en albue. Og ham lægen sagde at jeg skulle vælge noget musik.
Jeg valgte The Very Best of Dire Straits. Og vågnede til Lis Sørensen... :-(
De nåede at spille færdig mens jeg var faldet i dyb søvn, inde i det larmende monstrum af en maskine.

Så jeg kørte direkte hjem og satte skiven i afspilleren. Den skulle høres færdig.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Gammel ! hvor har du fået den ide fra, jeg er da en ung mand på kun 58
Dire Straits blev dannet i 1978, så de, der lyttede med fra starten må jo være lidt oppe i årene, i øvrigt stoppede orkestret i 1998, så hvor moderne musik det er tjaaaahhhhhh. Det er klart mit favoritband, men jeg foretrækker i disse dage Mark Knopfler alene, og har vist alle udgivelser, som både band og MK har udgivet, men er ikke samler, bare musikalsk. Og så er det  en befrielse at høre tekster, som handler om noget.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Her er der en anden ekspert i meningsfyldte tekster.   http://www.youtube.com/watch?v=plrpTaYUd6Q&feature=related 

ErikChristensen 
Annonce
Det er dejligt at høre at der er andre der kan lide samme type musik.

Lynæs, dem kender jeg ikke, men det kunne godt være at de skal høres lidt mere.
Det skader jo ikke at kende dem.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg kom til at tænke på dem, fordi MK har et nummer, som hedder Lonnegan's Gone, som en hyldest da han døde.

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis