En brugt Dewalt 707. Noget skidt.

Jeg var lige ude og prøve en brugt Dewalt 707. Hold da op hvor var der meget slør i den :-(
Når man holder i håndtaget, så kunne man rykke den 1,5cm til siden.
Hvis det er standard, så hvis jeg på et tidspunkt skal have en Kap-/Geringsav vil det ikke blive sådan ene.


Mvh

Michal

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er der jo kæmpe forskel på hvem der har brugt den før dig.
Hvis der er en tømrer der har købt den for 2 år siden, er den 100% sikkert købt som, "brugt og smid ud maskine". I så fald er den ikke blevet behandlet godt. Generelt er håndværkere ikke gode til at passe på deres værktøj, selvfølge findes der håndværkere der passer på deres værktøj.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Jeg ved ikke om han var tømmer, eller en gør det selv mand med eget firma. Men jeg leder videre efter en Kap-/Geringsav. Om det så bliver en brugt eller ny ved jeg ikke endnu. Men konen er blevet overtalt :-)
Jeg er stadig lidt lun på denne Einghell Kap-/Geringsav http://eshop.silvan.dk/webapp/wcs/stores/servlet/vare_Einhell-Radialarmsav---Kap-Geringsav_84852 Og den er der ikke noget slør i.

Og prisen som jeg nok vil give for en Kap-/Geringsav vil nok ligge omkring 1500,- til 2000,-
Om det så bliver en brugt eller ny. Det kan jo være jeg kan få hjælp til her.

Mvh

Michal

der kan selvfølgelig godt være en skade på en bøsning eller leje
men tror nu mere på at det er en fejl 40
hvis en af strammeskruerne er skruet et stykke ud , fremkommer netop den fejl
Hvis man strammer den mere til, så bliver den også meget stram og dreje til siderne. Og det skal den ikke være.

Mvh

Michal

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis