IBM-LENOVO

Jeg kunne efterhånden godt tænke mig at få min IBM R51 fornyet, men kan man regne med samme kvaltet i en Lenovo, eller er det blevet for kinesisk. Jeg regner med at ville ofre 8-10000 på sagen, alternativt hægte en ekstra harddisk på.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg kunne efterhånden godt tænke mig at få min IBM... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ok men så bli'r det vel ligeså dyrt, som at købe den ægte vare.
Jeg har ikke nogen computerplads, derfor en bærbar. Og jeg er godt tilfreds med den størrelse skærm der er, men vi har en løs 19' sony skærm, skulle det blive nødv. Eksterne harddiske, 3 stk . Hvad printer angår, så kører den trådløst på det interne net., så det er kun R51'eren der er ved at være forældet. Og ha' en ekstern konstant monteret, ta'rjolidt af det mobile.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Lynæs! Den lenovo jeg refererer til som Bo har på arbejde gav han 11000 for,og det er mange penge men det kører
bare bingo og tar ingen plads i forhold til alt muligt andet. Skulle jeg skifte det her skrammel jeg sidder ved og havde 11000
i lommen købte jeg sådan en.

Mvh Henrik

 Mvh Henrik

Jamen så held og lykke med din T500  Du bliver garanteret ikke skuffet

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

ja ja, der er jo stadig min nærighed at overvinde.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
He he, kære Lynæs, du er jo allerede dybt forelsket i T500'eren, så den ender det jo nok med.

Jeg prøver bare at sige, at du kan få den samme ydelse langt billigere - muligvis kan maskinen ikke tåle at blive kørt over af en kampvogn, og tasterne er ikke helt så lækre, men til normal hjemmebrug ved jeg personligt godt, hvad jeg ville vælge.

Jeg har lige pakket min arbejds-T500 ud og stillet op til model-foto - Til venstre Lenovo T500 til 11.000, til højre Acer Aspire 7535 til 4.500. Ydelsesmæssigt er de nogenlunde ens.


Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

NEJ, der ta'r du fejl, jeg har end aldrig set en. Jeg kikkede på en SL500 T5870, men med 4 gb Ram, fruen tog en brochure med hjem, og foreslog mig at overveje den anden. Jeg er ikke særligt int. i comp. men ville som sagt ha' den lille røde, og hun mente den anden ville være up to date i længere tid. Og var det ikke for nodeprogrammet, kørte jeg bare videre med R51 og så en ekstern til billeder.
Jeg så egentlig også på en Sony med et godt design, men de har vist ikke et godt ry, men designet kunne måske ha' fået mig til at opgi' den lille røde.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis