Inspiration til hat (Deadmau5)

Jeg har en lille skør idé at lave en kopi af dj og produceren Deadmau5 hat. den ser sådan her ud: http://www.strictlysocial.com/journal/wp-content/uploads/2009/03/deadmau5.jpg Skal bruge noget der er rundt, evt. hult inden i. har tænkt lidt på en stor flamingo kugle hvor jeg så selv kunne lave den hul inden i. Originalen er lavet af plastik, men er speciel lavet. tak på forhånd.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror ikke det er en flamingo kugle den er lavet af, i så tilfælde vil du ikke kunne have den på hovedet i ret lang tid før dit hovede vil koge !
Den er nok snarere lavet af papmache der så er beklædt med en tynd filt og malet, det du skal bruge, er nok snarere en stor balon som du lægger flere lag papmache omkring og lader det tørre, så kan du sidenhen lime ørene o.s.v. på.

V.h.  Håndværkeren
Øerne kunne godt ligne hovedet på lege plastik tennisketcher.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Som jeg skrev før er Originalen lavet af plastik.
Ørerne er for store til at kunne være tennisketchere..
Skrevet af StefanS på 02 okt 2009 17:43
Som jeg skrev før er Originalen lavet af plastik.
Ja det er muligt at det er plastick, men du har jo ikke en sprøjtestøbemaskine der kan støbe i plastick vel ! Altså må du tage det nestbedste matriale som du kan arbejde med uden brug af maskiner.

Annonce
det ved jeg godt, men hvilket materiale??! skal bruge noget i en kugleform med en diameter på ca. 40-50 cm. har hørt at man kan få flamingo kugler i 50 cm diameter. men har ikke kunnet finde det på nettet, og har set at man i USA kan få plastikkugler som er hule indeni, men kan det fås i DK?.. lidt hjælp tak...
Hmm ! Her har vi så en af de håbefulde unge menesker der ikke har lært om papmache og hvilke fantastiske evner det rent faktisk har. Men det er selvfølgelig også fra før plastick blev meneskets ven/fjende nr. 1.
men ville papmache være holdbart og ville man kunne lave den helt rund?
Skrevet af StefanS på 04 okt 2009 11:52
men ville papmache være holdbart og ville man kunne lave den helt rund?
Ja det kan det blive, og helt rundt bliver det hvis du lægger det omkring en rund balon, det er på den måde vi lavede store kugler. Når papmacheen så var helt tør larkerede vi den med tapet lak både ind og udvendigt, hvorefter vi malede på den.

blev den i lavede, helt rund? . det lyder som en god ide.. det skal helt sikkert prøves. og det er nok det mest simple tak for hjælpen!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også