Centrallås Peugeot 306 st. aut.

Jeg har et problem med min centrallås på min Peugeot 306 st. car fra 2002.

Fjernbetjeningen har i længere tid haft lidt sin egen vilje når man skulle låse eller åbne bilen via fjernbetjeningen.

Nogle gange kunne man åbne døren flere 100 meter væk, mens andre gange skulle man helt tæt på bilen førend den virkede.

En dag ville den så slet ikke åbne eller låse mere, så jeg tænkte det var batteriet der var defekt. Jeg skiftede derfor dette, men uden held.

Jeg tog siden til Peugeot som kunne konstatere at nøglen sender et signal, men de skulle have bilen ind for at se på den, og alene startgebyret var på 500,- Hvis jeg nu kunne spare de pengen ville det jo være fint.

Har I nogen ide om hvad det kan skyldes? - Det skal lige siges at jeg ikke har ret meget forstand på biler :-)

Hilsner Nicolai.

Venlig hilsen

Nicolai Schultz

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej spikedk
Gid jeg kunne sætte fingeren på problemets rod, men der er desværre alt for megen elektronik i biler idag, der er nok ingen anden udvej end en tur til mekanikeren, og hans computer, der har kostet langt over 100.000kr og derfor skal betale afdrag på, dette går så ud over alle, men du behøver ikke at tage til den autoriserede mærkevare værksted, du kan jo tage forbi en uautoriseret, de er lidt billigere.

Trying is the first step toward failure...But failure is the first step toward experience
For exempel.
www.husegracaninauto.com
Der er mulighed at fejlen er en bagatel som koster ikke meget til at lave.

venlig hilsen
HUSE G

www.husegracaninauto.com

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis