Radiatortermostater

Vi er nu flytte ind og skal have lidt varme på, vi har fået sat en rigtigt fin brændeovn op og den varmer rigtigt fint op.
Mit problem er da jeg satte varme på stuen som var 23 24c fra brændeovnen startet Radiator op det samme i gange som også var 22 23c , vi har de samme Radiatortermostater i hele huset og den der køre i vores soverum holder det på ca 19,5c nå den stå på 1.5 .
jeg tror ikke det er sådan nået der selv kan tænde og slukke hvordan finder man ud af hvad for nået man har, jeg kan kun se det er gammel danfoss radiatortermostater der sidder på og hvad mon de smarte nye koster.

Det jeg har set man kan få er dette http://www.energitjeck.dk/radiatortermostater

Det jeg er ude efter er hele huset stå på 21c og nå så solen brændeovnen osv varme op slukker de selv ned og starter igen nå det bliver koldt igen

Vi er nu flytte ind og skal have lidt varme på, vi... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har være på enegi messe i dag hmm eller hvad vi nu skal kalde det .
Jeg fik ud af det er at de gammel radiatortermostater der sidder på sidder på min returrør og da det er fjernvarme har det ikke de rigtigt mål eller det var hvad de sag,
Men ok jeg kan se 2 løsninger på mit problem.

1: Man kan få en radiatortermostater med rum føler man kan sætte på sin retur ( de var ikke sikker på man kunne få det på messen )

2: Man tag den gammel af på returrøret så varme kan løbe frit igemmen og sætte så en på fremløbet .

Jeg ville klart helst have man kunne løsning nr 1 men kan man det eller er der ander ideer
Det er jo ellers den store vvs mand man skal være for at rode med det  og den gammel er 3 4 uger i tyskland for at arbejdet
hehe den gammel kom forbi med arbejdetsbilen og hade det hele med .
De gammel radiatortermostater var returtermostater der bare mærke på returvandet, de blev pille af og der blev sat de rigtigt på fremløbet så nu køre det sku som det skal.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis