Hjælp Mondeo

Hej  jeg  har  en  Ford  Mondeo  1,8  fra  1993  Den  vil  ikke  varme . Jeg
har  skiftet  termostat  og  den  står  fint  i  varmegrader ,men  der  kommer
ikke  noget  varme  ind  i  bilen.

hjælp 

Er  der  nogle  der  kan  hjælpe  mig. Da  jeg  har  en  Ford  Mondeo

fra  1995  mit  forlygte  glas  er  gået  i  stykker  og  jeg  har  fået  et  andet  som  jeg  skal  have  skiftet  men  hvordan  gør  man  det.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Prøv at udlufte dit kølesystem - hjælper det ikke så  prøv at føle på de to slanger til varmeelementet der hvor de går ind i bilen - den ene skal være meget varm og den anden skal være en del koldere - hvis det er ok så kontroller dit kølerdæksel - der skal være tryk i kølesystemet før du får den rigtige temperatur på dit kølesystem - køb event. et nyt dæksel det er ikke særlig dyrt.
Hilden Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
det kan være selve klappen i varmeapperatet der er gået sig en tur. - kan du høre den klappe når du drejer på temperaturbørgen?

/cs

det kan være varmeelement stopet og vand kan ikke køre rundt.
www.husegracaninauto.com

www.husegracaninauto.com

Har  fået  skyllet  varmeelement  ud.  nu  virker  det  fint.  tak

hjælp 

fra  1995  mit  forlygte  glas  er  gået  i  stykker  og  jeg  har  fået  et  andet  som  jeg  skal  have  skiftet  men  hvordan  gør  man  det.

hjælp

Er der nogle der kan hjælpe mig. Da jeg har en Ford Mondeo

fra 1995 mit forlygte glas er gået i stykker og jeg har fået et andet som jeg skal have skiftet men hvordan gør man det.

hjælp 

Annonce
du skal have metalklemmerne af omkring glasset, så er det lige til at tage af..
nogle foretrækker at tage kofangeren af, men det kan lade sig gøre at gøre det uden, hvis du er lidt fingersnild..

/cs

Tak.  Men  jeg  kan  ikke  se  de  3  clips  forneden  på  lygteglaset  for
kofangeren. Hvordan  skal  jeg  komme  til dem uden  at  jeg  skal  have  den  af

hjælp 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis