Fartkontrol og Kørelys på en Tysk imp. Passat 2002 vima 5 7870 28-09-2009 17:09 Hej!Hvordan får jeg det til at virke? på forhånd takHilsenvima 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
polobjørn 1976 4230 29-09-2009 17:25 HejMed fartkontrol mener du en "Fartpilot" ??? som jo er en ting man aktiverer og så holder bilen selv farten.Kørelys er ikke sådan lige at lave på en sådan bil - du skal lige finde ud af hvilken type lyskontakt der sidder på din bil.Du skal ha lysdrejekontakten trukket ud - det gør du ved at starte med kontakten i stilling O så trykker du drejeknappen ind og mens du holder den inde drejer du med uret samtidig med at du trækker ud i det hele (væk fra instrumentbrædtet) - når du har fået den ud skal du have stikket af - hvis det er den gamle type er det et bredt stik med en lås i begge sider dem trykker du ind og samtidig trækker du stikket af - inde der hvor stikket sad står der nogen tal og bogstaver ved de stikben der sidder i kontakten - der skal du se efter om der er et ben der er mærket med "TFL"Undersøg lige det og kom tilbage med et svar event. en PB.Hilsen Polobjørn "AUTOELEKTRIKEREN"
vima Trådstarter 5 7870 04-10-2009 16:26 Hej Polobjørn! Jeg kan ikke dreje kontakten når den står i 0 og trykker det jeg kan, jeg er bange for at den går i stykker. Hilsen Vima
polobjørn 1976 4230 06-10-2009 17:27 Lyskontakten SKAL være slukket når du forsøgen at dreje den og du skal trykke knappen indad - ikke særlig hårdt men alligevel med lidt tryk- når den er drejet et lille stykke kan du trække hele kontakten ud uden voldHilsen Polobjørn "AUTOELEKTRIKEREN"