Fartkontrol og Kørelys på en Tysk imp. Passat 2002

Hej!
Hvordan får jeg det til at virke? på forhånd tak
Hilsen
vima
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Med fartkontrol mener du en "Fartpilot" ??? som jo er en ting man aktiverer og så holder bilen selv farten.
Kørelys er ikke sådan lige at lave på en sådan bil - du skal lige finde ud af hvilken type lyskontakt der sidder på din bil.Du skal ha lysdrejekontakten trukket ud - det gør du ved at starte med kontakten i stilling O så trykker du drejeknappen ind og mens du holder den inde drejer du med uret samtidig med at du trækker ud i det hele (væk fra instrumentbrædtet) - når du har fået den ud skal du have stikket af - hvis det er den gamle type er det et bredt stik med en lås i begge sider dem trykker du ind og samtidig trækker du stikket af - inde der hvor stikket sad står der nogen tal og bogstaver ved de stikben der sidder i kontakten  - der skal du se efter om der er et ben der er mærket med "TFL"
Undersøg lige det og kom tilbage med et svar event. en PB.
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej Polobjørn!
Jeg kan ikke dreje kontakten når den står i 0 og trykker det jeg kan, jeg er bange for at den går i stykker.
Hilsen
Vima
Lyskontakten SKAL være slukket når du forsøgen at dreje den og du skal trykke knappen indad - ikke særlig hårdt men alligevel med lidt tryk- når den er drejet et lille stykke kan du trække hele kontakten ud uden vold
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis