HJÆLP?

Hej,
Jeg har ikke vildt meget forstand på symaskiner.
men jeg har en, og vil gerne igang med at sy. MEN jeg mangler den dims som holder tråden udenpå maskinen. efter den sidder på tråder man maskinen.
jeg ved ikke hvad den hedder eller hvor jeg kan købe mig sådan en.
det er fordi den desværre er knækket.
håber nogle kan hjælpe mig hurtigt, da jeg gerne vil igang nu

mange håb fra min.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den må du lige uddybe lidt bedre, er det selve trådspændningen der er knækket af, eller er det fjederen der skal holde tråden spændt. Hvad er det for en symaskine, Mærke ! Kan du eventuelt lægge et billede ind af den.

V.h.  Håndværkeren
Håndværker manden, pigen i sit 1. indlæg og så sviner du ham hun til. simonek velkommen til, Håndværker kan du ikke gå på en tidlig juleferie og nej jeg har heller ikke forstand på symaskiner.

Kære Håndværker hold dig fra de nyankomme, til de har lært vores specielle form for humor at kende eller mangel på samme.

Mvh. Benny.

Benny N.
Modsat dig, har jeg rimelig god forstand på symaskiner og maskiner i textilindustrien.
Og det handler ikke om at jeg har svinet nogen til, for hvad skulle jeg så sige hvergang der har være nogen der har spurgt på noget, men glemt at kvitere for svaret. Nu har du ikke været på LDS så længe, så du har kunnet se at det faktisk forkommer oftere end du tror.
Og uanset om det er en M eller K der har stillet spørgsmålet, så er vedkommende en knoldesparker når vedkommende ikke reagerer på at vi er nogle stykker der gider ofre tid på deres knudrede spørgsmål.

V.h.  Håndværkeren
Hvor kan man se, hvor længe en bruger har været på LDS?
Jeg synes ikke jeg kan se det i de oplysninger der er offentligt tilgængelige.

For mit eget vedkommende har jeg være med siden 2001, men det kan jeg kun se, ved at gå tilbage i et gammelt indlæg, som jeg lavede dengang...

http://www.lav-det-selv.dk/Foru...afv/topic/


Nå, skidt pyt, det skal jo ikke bruges til noget... det er jo kvaliteten af de indlæg man laver der tæller, og ikke hvor længe man har været med, ikk´?

Og til Håndværkeren... det er den ondelyneme træls, når man ikke får respons på det man prøver at hjælpe folk med... det er jeg helt ening i... siger jeg og håber at jeg selv husker det.... ellers må jeg lige have et drag over nakken


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis