autocamper

Er der ting jeg skal være opmærksom på når jeg nu stiller min autocamper i garage de næste 5-6 mdr. Jeg tømmer tankene for vand og kontrolerer kølervæske på motor.
MVH. GETO

BGS

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er nogen der siger at hjulene bliver firkantede... Så du må hellere kontrollere dæktrykket, inden du forlader den!

Ellers er det vel mest noget med at den ikke skal stå og være fugtig indvendigt. Det kunne godt lave lidt ballade.
Og jeg ved ikke hvad du har gjort med batteriet på den? Pillet den af?


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Du bør opklodse den, så der ikke ertryk på hjulene.

Kør en klor opløsning gennem dit vandsystem, så der ikke kan komme ubehaligheder. Der kan så lidt vand lokalt , i bøjninger mm.

Sæt evt. en lille (1-2W) pære på dit batteri, og lad det så op når lysstyrken begynder at falde. Hvis camperen ikke står hjemme hos dig selv, så tag batteriet med hjem. (Er også tyverisikring).

Køb nogle fugtposer og hæng op, så den ikke så nemt bliver jordslået. Husk at tømme spanden/beholderen jævnligt.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

21 årafar.
Vand du skal lade ventiler så åbne og tag bruser i munden eller en stønsuger og blæs andlæget ud ligeså med køkken hanen ventilerne står åbne også hanerne .
Sæder og stilles på højkant så de kan få så meget luft sommugligt er sæderne af fast plade under sædet så luk dem op så luften kan komme ned i magasinerne .
køler væske på motoren skal være sådan at den minst kan klare 30 g.lad systemet køre i gennem så det bliver blandet grundigt .
Gas - tag regulatoren lad den være åben af og åbne for haner også på varmeovnen lad dem stå obne .
baterierne bør hygge lades minst en gang om mdr. kan gøres med en hjemme lader .
Tag luger lukkes men lad tvangs luften kunne fongere alså den luft der nomalt komme når de er lukket .
måske kan du også stille vinduern i bo delen stå lidt åbne da der er2 spor ved lukke hontagene prøv at finde dem da der ikke er mange der ved det men det er der alså på de vinduer der kan vippes ud fra neden brug mellem sporet og luk der .
giv låse en gang låsespre -igen til foråret inden du åbner igen bliver det frygtelig med fly sne så tæp nøjle hullet over med tæb.
Go vinter og jul/ nytår
du kan kontagte mig på Faes bog under kurt rejser igen I søger fæltet .

jeg rejser en del med camper og ønsker kontagt med andre som har den lielse .

kørt21 år
ubs jeg glæmte lige at du også skal lade alle skabe og køleskabet stå åben --fjern alt det der ikke er nøvendig alt fødevare dåser
og ligne tøj mem.
hil kurt rejser igen

jeg rejser en del med camper og ønsker kontagt med andre som har den lielse .

Ved det er en lidt gammel tråd, men sådan et vandsystem kan man skylle med eddikevand det tager alger og sådan og kan jo drikkes.. Det kan ikke anbefales med klorin.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis