manglene tryk

hejsa
jeg syntes ikke jeg har meget tryk på mit vand i vandhaner og bruser
det er alle steder...hva kan være galt.der er varntvandbeholder på kan der være noget med den sikkerheds dimmer der sider under ??
andre forslag ?noget der undre mig er at jeg syntes kun det er når den kører på el.når det er pille fyret er der ingen problemer .undrligt ikke
vi bruger ikke mere vand end normalt så der er heller ik hul på systemet.
sjusk
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Næh det er ikke spor underligt, din el varmtvands beholder kan kun leverer en hvis mængde vand pr. minut hvis den skal nå at opvarme vandet også. Når du bruger fra pille fyret er der en større masse af varme til opvarmning af vandet. Elvarmeren er jo kun en lille spiral !

V.h.  Håndværkeren
ok men burde der så ikke bare komme samme mænde kold vand ud ??
kan man evt sætte en pumpe på eller skal det kunne cirkulere hvis der skal pumpe på
Skrevet af fætter sjusk på 28 sep 2009 08:46
ok men burde der så ikke bare komme samme mænde kold vand ud ??
kan man evt sætte en pumpe på eller skal det kunne cirkulere hvis der skal pumpe på
Jeg tror der sidder en thermostat der aktiveres når du slår over på eldrift af det varme vand. Så det vil ikke hjælpe med en extra pumpe.
Hvis du vil have større mængder varmt vand tror jeg du skal over i et selvstændigt system med eks. en gennem strømnings vandvarmer, ved hvert aftapnings sted.

men problemet er jo ikke at der ikke er varmt nok.men at der ikke er tryk på vandet...
nogen forslag
sjusk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis