kørt op bag i

Hej

Jeg oplevedeiår at der var en bil der kørte op bag i min bil da jeg holdt for rødt lys. Der var bestemt ikke tale om noget dramatisk, jeg havde et barnevons stel bag på og denne tog det meste af stødet på min bil. Der er nu nogle der mener at jeg burde få bilen tjekket hos mekaniker for om den er blevet skæv... Er det nødvendigt? Der er stort set ikke noget at se på min bil andet et et bøjet barnevognshjul, hendes bil fik en smadret lygte samt et bar små buler.

Håber der er noget med et godt råd!

Hilsen
Christian
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der skal meget mere til, før en bil bliver skæv.
Der er mange, som føler sig vældig betyndingsfulde ved at fremsætte sådan noget vås. På den måde mener de at demonstrere stor autoritet og indsigt!
Slap du bare af, men du kan da få skadevolder til at give dig et nyt barnevognshjul.
Jeg fik en påkørsel på min Land Rover for nylig, hvor stikdåsen til anhængertrækket mistede sit låg og lidt småridser. Det gad jeg end ikke gøre ophævelser over, men satte blot et ny stikdåse på, idet disse stik alligesvel skal skiftes ind imellem.
Jeg fik heller ikke min vogn udmålt for skævheder!

Med venlig hilsen
ktm

 

Nå, det lydertil at jeg dropper mekaniker besøget! Veed i dog om det kunne være en god ide lie at snakke med politiet eller forsikringen, hvis nu der skulle dukke noget op senere? Vi fik begge lidt ondt i nakken i nogle timer efter, det er gået væk, men det er da surt hvis vi om et halv år får problemer og så det er for sent!?

Tak for hjælpen
Jeg fik en nedgroet negl, efter jeg blev ramt bag på min Land Rover!

Med venlig hilsen
ktm

 


Hvis du er i tvivl om der er sket noget med din bil -udfra din egen beskrivelse tror jeg det ikke- så lad din mekaniker tage et blik på den. Han kan se det på et minut og tager sikkert ikke noget for det.
Det er næppe andet end eget bøvl at blande forsikring end sige politi ind i den sag.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis