klimaanlæg

Hey kloge mennesker

Mit klimaanlæg i en Renault Laguna årgang 2005 er holdt op med, at varme i førersiden?
Det varmer kun i passagersiden, men køler i begge sider.
Min genbo har lige været ude for det samme i sin Citoén c5, der splittede de bilen i atomer! Med mit kendskab til Renaults time priser frygter jeg både hus og hjem!

Men måske sidder min "ting" ikke så Citroén agtigt Er der nogel der ved det? Og nogen der har nogle ideer til hvad det kan være?
Jeg har næsten regnet ud det /kan/ være en elektrisk ting der styrer spjældet til varmen?
Mvh. Ronnie
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nåhhh, så kan I lære det, kan I...dig og din nabo...ikke at købe franske biler

Nå, spøg til side... det lyder da som en dyr spøg, hvis de skal splitte en Renault ad på et autoriseret værksted.
Det har englænderne også fundet ud af, så de har lavet dette forum på nettet omkring Renault´ er...

http://www.renaultforums.co.uk/

Var lige inde at snuse til forskellige emner... under "Ask the experts" er der en afdeling med "Heating & cooling"... der kan du måske finde svaret... eller spørg dem om dit eksakte problem... god fornøjelse

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Ha ha Jan! Du er vist en værre komiker  Jeg er sikker på tude Finn Nørbygaard har en plads til dig i tourbussen.

Jamen ja, det er sikkert pisse dyrt, med 1000 kr. i timen og stumper snakker vi vel 10.000 kr. Derfor er jeg også ude og kigge på en ny, det koster jo ikke dem 1.000 kr. i timen, og så har de nok også mere fart på, når de selv skal betale.
Og ja, jeg skal have en Laguna igen. Den nye har 5 års garanti og ligger i top 3 i en Tysk undersøgelse over mindst fejl! De har virkelig oppet sig! Og med mindre du har en Kia ceed? hvorfor har du så ikke 5 år?

Mange tak for linket, jeg skal tjekke det ud. Men jeg ser de manglene indlæg i denne tråd, som et udtyk for der ikke er mange der har oplevet det.

Mvh.
Ha ha Jeg har lige sparet 10 kilo!!
Min værkfører havde sagt, da han fik bilen ind til undersøgelse, at det kunne være batteriet bare skulle have + polen af i 30 sek. fordi den måske var ude af synkronisering.
Men nej computeren sagde der var en ledningsfejl. Pis.. tænkte jeg, og da mekanikeren havde brugt 3/4 time, kunne han melde der ville gå ca. 3 timer mere for at finde fejlen! Så kunne jeg godt regne hvad det kom til at koste og jeg havde travlt så jeg kørte hjem.
Nu her til aften, pillede jeg så + polen af i 30 sek. og nu varmer den igen!!Alt virker igen i min ellers altid pålidelige Renault Laguna ll :-).
Så hvis andre kommer ud for det samme, så er det da et forsøg værd!
Mvh.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis