Spørgsmål.

Hej venner.

Helt til venstre"under tråde" er der små a 4 ark med æsel-ører, nogle har en gul mærkat andre ikke, hvad betyder disse, og hvad  "udløser" er grunden til disse.
Og når jeg nu er i spørge-hjørnet, der er af og til et grønt flueben og andre symboler, vil gerne vide hvilken betydning disse har.

m.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er et godt spørgsmål og de der symboler der er med grønt flue ben og andre som kan sættes ud for et indlæg
gad jeg også nok vide hvordan man får lavet samt det med hvordan man får en avatar og hvordan man tilføjer billeder
i de enkelte tråde men det kommer måske en dag hvor man har en starthjælpside man kan trykke ind på så man har alle
praktiske oplysninger ved hånden fra start af

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Høvlebænk

Forstod jeg dit ? rigtigt med hensyn til at sætte billeder ind her:
Herunder tilføj svar når du aktiverer knappen er der to vandrette linier i den øverste står vedhæftede filer, det er der du "går ind" og tilføjer fotos.

Der er nogen som har noget grafik af en slags som bevæger sig når de er on-line, det var sjovt at vide hvor noget sådan findes og indsættes.

Der skal nok vise sig at nogen ved mere om den slags, tror du ikke?

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
det har du sikkert helt ret i mendet var nu også fordi dit spørgsmål ikke var besvaret og at jeg gerne ville sætte en af de grønne
ud for mit egen tråd så jeg kunne fortælle at det var løst og så har jeg opdaget at når jeg skriver en pm kan jeg ikke bruge
smilyerne men lad os nu se jeg tror de arbejder på sagen om det hele så os neanderthalere kan få den hjælp vi har brug for
uden altid at stille de samme spørgsmål igen og igen

så tror de jo bare at vi er senil demente:--)

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Høvlebænk

Undskyld jeg har først nu set dit sidste indlæg.

Ikke så højt Høvlebænk de andre sku' jo nødigt opdage at vi ER  efterkommere af neanderthalerne vel !

Ja det er længe siden jeg spurgte så tak for venligheden.
Jeg troede nok at det ikke var noget jeg skulle kere mig om, men det var nu rart at få en lille forklaring på hvad disse forskellige symboler betyder, eller meningen med dem, man er vel nysgerrig, og vi kan jo ikke alle vide alt og behøver derfor ikke at være demente, måske men bare -- -- -- demente Leigth

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
I dag fik jeg at vide at jeg ikke var civilbetjent men senildement neanderthaler :-(
her gik jeg og troede at jeg var sherlock H.
surt at blive sat på plads

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Annonce
Vi må se at få lavet den side. Sorry.


Mvh. JørgenE
Hej Jørgen E
har du fået set på den side jeg foreslog
og hvis du har hvad mener du så om den

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Hej Dennis

Jeg er på ferie lige nu, men vender tilbage i næste uge.

Mvh. JørgenE
Ok Jørgen vi snakkes ved nyd ferien

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis