nye døre

Jeg har fået 3 tilbud nu og ville høre fra jer, alle tilbud er med greb lås og lavenergi vinduer
1 dør med sideparti
1 halvdør,alt i træ alu

Vinduescentret i Randers ( pris 22125 ) ved ikke om det er ned montering det stå der ikke  men det sag jeg til ham da han var her selv om det tog max 5 min for ham her ( ved ikke hvad mærke de døre er ) det er med mahoni bund

Lokal Tømmer ( pris 28996,25 ) det er med det hele, alu bund i døre, mærke Krone Vinduer, ham her brugte nok hmm 1 timer herude med at måle op og spørge ind til hvad vi ville have kigge efter om ham kunne slutte alt tæt og sådan, han ville også lave det så den samme nøgle passe til de 2 døre og klar den bedste servise ( men hans tilbud er der en arbejdetsløn på 6085 kr som jeg nok syntes er sku lidt af en dagsløn ) 
 

vindmark  ( pris 31805 ) det er også med det hele , han var her nok en 5 10 min og virke slet ikke som om det her var nået han gad , Mærke Vindmark

Jeg hælder nok mest til lokal tømmer da jeg der er 100% sikker på hvad jeg få men syntes også det er mange penge så vinduescentret spiller også ind .
Jeg har sendt en mail til VC for at høre om jeg kan få alu bund og om hans tilbud er med montering

Nå men vil gerne høre fra jer om i kender de mærker og hvad i syntes om de priser , jeg tør ikke selv give mig i kast med at sætte dem i
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kender ikke de omtalte mærker, men jeg tror på at får du den lokale Tømre til at lave det for dig, er du sikker på kvaliteten. Og du har et lokalt sted at hendvende dig hvis der skulle opstå problemer, men husk at du skal have tilbudet skriftligt inden han går i "krig" Så der ikke pludselig dukker uventede ekstra udgifter op.

V.h.  Håndværkeren
nu kender jeg en lille smule til vinduescentret (erkender det ikke er meget) men jeg tvivler på hans pris er inklusiv afslutninger invendigt. Det er prisen fra din lokale tømrer næsten med garanti. Ofte er det således at det ikke tager specielt lang tid at montere f.eks. en dør, men at finish ofte er det mest tidskrævende (groft sagt). Jeg ville også vælge den lokale tømrer
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis