Lampefolie

Hej. Jeg leder efter en butik der sælger lampefolie. Kender I nogle der sælger sådan noget? - Helst i metermål, eller i store stykker. Mvh Jacob.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Jacoboe på 24 sep 2009 23:57
Hej. Jeg leder efter en butik der sælger lampefolie. Kender I nogle der sælger sådan noget? - Helst i metermål, eller i store stykker. Mvh Jacob.
Tænker du på folie til ændring af lysets farve, ligesom det der bruges i projektører på teatere og lignende. Så kan jeg anbefale dig at kontakte DATS. Dansk Amatør Teater Samvirke de ved en masse om det.
Søg på DATS i Google, klik på links, og send så en mail til ham der står for den slags.

V.h.  Håndværkeren

Nej jeg leder bare efter hvid lampefolie, ligesom der er brugt på denne lampe.
http://www.rifraf.dk/pendler/normann-copenhagen-norm-03-pendel.html

Tak
Ja det er jo straks en anden sag, her må du nok finde et alternativ, for så vidt jeg ved er den folie de bruger Patenteret og en forretnings hemmelighed
Ja det var jo en anden sag, jeg ved ikke hvad de bruger, men der er da mange firmaer der laver den slags lamper, så helt hemmeligt er det vel ikke.
Måske kan du godt bruge et LEE teaterfilter også, det der kommer nærmest er nok et LEE nr. 400, et hvidt frostet filter (ligner opal glads) i en rimelig tyk kvalitet (det er deres kraftigste frostfilter). Jeg mener et ark koster omkring 60 kr.
Ellers spørg hos Lightpartner, måske har de en anden ide'
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis