Ombygning af køkken-alrum

Er ved at skal bygge om og til og i den forbindelse er der vægge der skal fjernes ( fra 2 værelser) for at udvidde køkken-alrummet, under disse væge er der sokkel, og på det færdige gulv ønskes klinkebelægning, kan det lade sig gøre., at lægge klinker over en sokkel, eller hvad skal man foretage sig for at sikre sig at klinkerne ikke knækker, håber at der er en anden løsning end at bryde hele gulvarealet op, ca 45m2?
Ligeledes vil jeg gerne høre om der er nogen der har kendskab til om gulvvarmen der idag er delt op i det eksisterende køkken-alrum og de 2 værelser ville kunne bygges sammen og virke efter hensigten med kun 1 rumtermostat efter ombygningen til at styre gulvvarmen i det ombyggede køkken-alrum?

 Henrik

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det med rumtermostaten vil absolut ikke være noget problem. Det kan man sagtens!

vedr. klinker over sokkel, ville jeg helt sikkert "bare" ligge dem henover soklen. Da huset, formodentligt, er "færdigt" med at arbejde og har sat sig det nødvendige, tvivler jeg på at dette kan blive et problem...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis