Ny opskriftsside, venligst vurder den

Hej,

jeg arbejder på at lave en hjemmeside med opskrifter, og det er ambitionen at få så stort et udvalg som muligt. Til dette har vi bl.a. allieret os med Hjerteforeningen, Danpo kyllinger mfl.

Vil I vurdere, hvad I synes? Er det en side I kunne finde på at bruge fremover? Hvis nej, hvad skal der til, for at I vil finde den interessant?

http://www.goderetter.dk

Til de interesserede er siden kodet i ASP.NET, og er lavet i min fritid som et LDS hobby-projekt.

På forhånd tak for Jeres input, jeg er naturligvis både interesseret i at høre ris og ros. Selvom den delvist er finansieret med reklamer, forsøger jeg at holde antallet af nødvendige reklamer nede, så de ikke virker skæmmende... håber missionen er lykkedes.

Mvh Allan

Check min opskriftsside

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Allen, er god og overskuelig side, med en logisk indføring til undermenue. Din måde er håndtere reklamer på er OK. Man kunne måske have en kategori for stærkt krydrede retter? Opskrifterne skal jeg ikke kloge mig på.

Jeg hæfter mig dog ved de links der indgår. Når jeg går ind på links på en madopskriftsside, så giver links til poker-sites m.v., der intet har med mad at gøre ingen mening. Den type luinks kan du bruge på din private hjemmeside, hvor du vil linke til emner, der har din interesse. Alternativt bør du lave en kategori med links vedr. mad og en anden med øvrige links.
Hej - tusind tak for dit feedback. God ide med krydrede retter, den vil jeg tage op til kraftig overvejelse.

Du har helt ret mht. links, men eftersom de er med til at sponsorere siden har jeg lovet at linke til dem på links-siden. Jeg tror dog jeg vil være mere kritisk fremover med, hvem der kommer med på listen.

Endnu engang mange tak.

Check min opskriftsside

Jeg syntes skrift typen virker lille. jeg måtte trykke ctrl og rulle den 4 niveauer større.
en hvad har jeg i køleskabet søgning kunne være FED.

Jacob
Hej Jacob, tak for dit input også.

Skrifttypen er måske lidt smag og behag, er der andre der også synes den er alt for lille? På de skærme jeg har testet på, ser det læseligt ud.

Det med køleskabet er en rigtig god ide. Det er en tanke jeg lige vil lege lidt med. :-)

Check min opskriftsside

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis