Vaskemaskine stopper midt i program

Hej Alle

Håber at I kan hjælpe mig med følgende:

Jeg har en baukneckt vaskemaskine som gør vrøvl. Jeg kan desværre ikke huske det præcise nummer, men maskinen er 4-6 år gammel.
Når jeg starter programmet op (et hvilket som helst program), så starter den op, tager vand ind og kører så ca. i 10 min, hvorefter den går i stå. For at få den igang kan jeg så enten off og on og den starter op igen forfra. Jeg kan så prøve at rykke den til næste program og det starter den også op i ca. 10 min. og igen går den i stå. Den kan godt skylle og centrifugere til sidst, som den plejer, men tøjet er ikke vasket, for mine hvide strømper var i hvert fald ikke hvide

Er der nogen der har en idé? I så fald lyder det så til at det kræver en ny maskine eller kan en reperatør klare det til indenfor en 1 time, for ellers løber det jo også meget hurtigt op. Generelt har jeg det skidt med at smide en maskine ud, som kun er 4-6 år gammel uden at have haft en ude at kigge på den, men til 350 kr/time + moms, så løber det jo meget hurtigt op, i så fald han ikke kan gøre noget ved det?

Håber nogen kan hjælpe- har søgt i forrumet, men har ikke rigtig kunne finde noget svar.

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


Hej Alle Håber at I kan hjælpe mig med følgende:... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har snakket med en hvidevarerep, der siger det næsten helt sikkert er en elektronikenhed der skal skiftes,og som koster mellem 1200 - 1600 kr plus montering, og da vores maskine er 9 år gammel kan det vist ikke betale sig.

mvh. Tømreren

God Håndværker

 

alt i Tømrer/snedker arbejde

Hej.

Jeg har også et kæmpe problem med min Bosch Mexx vaskemaskine (4 år).
10 min inde i programmet slår relæet fra. Ved ikke om det har noget at gøre med
varmelegemet, som skrevet ovenstående.
Det slår ikke fra ved udpumpning ej heller når centrifuge bruges.
Har prøvet at lukke vandet ud nederst på maskinen (hjælper intet)
Nu står min vaskemaskine fyldt med afkalker og jeg har ikke fundet nogen løsning.

mvh Malene
der skal helt sikkert et nyt varmelegeme i det tyder alt i hvert fald på.
Det er bare lidt surt at skifte så vidt jeg husker da det sidder bag fronten på maskinen men men en halv time så burde den være kørende igen

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også