Det Levende Søkort 2008 og Holux GPS

Efter at have bøvlet med USB og min Garmin GPS60, så jeg denne fikse sag, der både er logger og NMEA kompatibel GPS. Til 400 kr. kan del vel ikke gå helt galt
Hjælpen i DLS er begrænset til "Er enheden tændt?"
I DLS står godt nok at det skal være 4800 baud, men der kan vælges 38400 (fast indstillet i Holux'en) i menuen med tilslutning.
DLS kan også godt se den aktuelle COM port, men der er ikke lige hul igennem....

Er der nogen der har prøvet noget tilsvarende?

MVH
Ulf

Det er nemmere at hamre en skrue i, end at skrue et søm i....

Efter at have bøvlet med USB og min Garmin GPS60... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ser lige, at Dansk Sejlunion skal have 545,- kr for den dims de nu sælger - - - de må have spist søm.......

Hans-Henrik - Beason31 D404 "Dancing Wave" Lynæs

"Hav part i gode skibe eller slet ingen. Hold altid dit skib i god stand, og du vil få gode mænd med dig. Hav skibet klar tidligt på sommeren og rejs kun i den bedste sommertid. Hav altid solide grejer på dit skib og bliv aldrig for længe på havet om høsten, hvis du kan undgå det. Agt vel på alle disse ting, så skal det nok gå dig vel med Guds hjælp"

(Citat fra Konungs Skuggsjá, Kongespejlet, norsk bog om leveregler formet som samtale mellem far og søn. Ca. 1260)

Min ND-100 endte i 356 kr i DK, fordi der blev lagt 194 kr på i told og gebyr, ud over de 162 kr den kostede med levering.

Så find nogen, der sælger den indenfor EU, må rådet lyde til andre!

Selvfølgelig stadig mindre end de 450,- ... ;-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis