Glemt Bedst og Billigst?

Jeg tror næppe at de sagesløse kunder som har været igennm Bedst og Billigst Skærsil, har glemt dem. Og dette er en advarsel, til alle dem som med regeringens renoverings-pulje har tænkt sig at sætte nye vinduer og døre i deres hus. Her er min historie om Bedst og Billigst såkaldte kvalitetsvinduer og døre. Vi er på vej i retten mod dem, og vi har kæmpet i 3 år nu og brugt 200.000 kr. på komplet uduelige produkter i ringe kvalitet. Desværre var det også Bedst og Billigst der monterede elementerne! Resultatet var en katastrofe af ødelagte mursten på ydersiden af huset og meget mere. Det starter med at Bedst og Billigst tager mål af vinduer og døre, ialt 20 elementer i alt. Det viser sig at ingen af elementerne passer i målene. Men de monteres alligevel! De er nu pilskæve og f.eks fugningerne er enorme! Ydermere blev vinduerne monteret for langt ude. Selve kvaliteten af elementerne er elendige. De skulle være hvide, men var fra leveringen gulplettede overalt af knaster der trængte igennem. Ud over det var der hakker og skrammer overalt, disse blev ydermere forværret under monteringen. Her skal nævnes, at Bedst og Billigst folk brugte brækjern og temmelig voldelige metoder for at få vores gamle vinduer ud, resultatet kan tydeligt ses på mure udvenlig og indvendig! Iøvrigt, når vi snakkede med de folk som monterede, fandt vi ud af at ingen af dem var uddannede håndværkere, en havde været langturs schauffør, en anden havde arbejdet for Post Danmark. Ikke underligt det går så galt. Firmaet startede med at hive alle vores ovenlysvinduer ud, og forlod herefter ejendommen uden at dække af med presenninger, resultatet var vandskader på førstesalen, da det næste dag regnede voldsomt. Da vi ringede og bad om hjælp fik vi beskeden at det måtte vi selv klare, for de kunne først komme ugen efter. Vores hus er altså en to etagers ejendom. Nuvel, vi klagede fra starten over alt hvad der var galt, men blev bare holdt hen med løgne og snak. Direkte ubehagelige var de. Få måneder efter monteringen begynder malingen at skalle kraftigt på ydersiden og flække på indersiden. Flere ruder er punkteret. Sidenhen begynder listerne udenfor at bøje, som om træet har slået sig. Bedst og Billigst vil intet foretage sig. Vi går til Håndværkets Ankenævn og vinder, men Bedst og Billigst vil ikke følge nævnets kendelse. Nu har vi kontaktet en advokat. Firmaet siger at deres arbejde er fint håndværk og der er intet at komme efter. De påstår at arbejdet er færdigt, trods manglende lyskasser, smadrede vindueskarme, manglende lister og paneler, hakker og skrammer, smadrede fliser på baderum, manglende fugning både udenfor og inde, ødelagte mursten udenfor, der er savet til med noget der minder om en rundsav, i forsøget på at montere vinduerne som er forkerte i målene, samt mursten der ikke passer til farven af de oprindelige, forde de udskiftede alle dem de flåede ud da de forsøgte at montere. Firmaet direktør, er utrolig løgnagtig og påstår at vi har underskrevet papirer på at de har gjort deres arbejde færdig. Der har de lavet dokumentfalsk, vi ville sgu da aldrig godkende deres hærværk af vores før så pæne hus. De er hverken til at hugge eller stikke i selvom vi har for 150.000 kr ubrugelige vinduer og har brugt snart 50.000 kr på en advokat fordi sagen bliver forhalet af Bedst og Billigst evigt skiftende advokater. I øvrigt vil vi lige nævne, at firmaet påstår at bruge dansk træ, eller nordisk træ som det seneste. Med nordisk træ må man antage at det er fra Danmark, Norge eller Sverige. Men træet er rent faktisk fra LITAUEN. Vi havde aldrig bestil elementerne hvis vi havde vidst at det ikke var dansk. Vi havde iøvrigt også pludselig et hold Litauere rendende i huset en dag, de kunne hverken dansk eller engelsk og de gik rundt med hver deres lille krus på størrelse med et æggebæger, og skulle forestille at udbedre maleskader, og male over de gule pletter! Det var en kæmpe vittighed og vi troede ikke vores egne øjne! Men Bedst og Billigst er ikke til at snakke med. Alt hvad de gør er det helt rigtige, mener de. Vi har kæmpet med dette i tre år nu! Derfor denne advarsel til andre imod at bruge Bedst og Billigst. Gør det ikke. I skriver kontrakt med Satan selv. Vi har lavet en hjemmeside, hvor I kan klikke ind og se nogle billeder af Bedst og Billigst totalt elendige håndværk og kvalitet. Vi håber at andre ikke falder i hænderne på Benny Kastlund og hans klamhuggerfirma Bedst og Billigst. Prøv at klikke ind på : bestbilligst.mono.net

Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Denise.

Ikke for at være uhøflig, men det er næsten ikke til at læse den tekst du har skrevet.
For at få lidt respons på dit indlæg, skulle du måske lave nogle mindre afsnit, bare et venligt ment råd.
Det er en rigtig træls situation du/i er kommet ud i.

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

 Du har helt ret, det er godt presset sammen og lidt svært at læse. Var vist lidt for ivrig og ikke så vant til at skrive sådan et sted her. Kan ikke lige finde et sted hvor jeg kan redigere min tekst, desværre. Så jeg holder vejret og håber det går at læse det alligevel 


Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Nej, vi har ikke glemt BEDST og BILLIGST....
Som hverken er det ene eller andet.

Med det nye forum her, kan tidligere indlæg ikke redigeres længere desværre, men måske en flink admin kan hjælpe med at rette indlægget til.

Hjemmesiden eksistere ikke, jeg ville ellers gerne se de "flotte" billeder.

Mvh Thomas Hansen

Jamen, dine bønner er hørt...

Hermed et link der virker.....

bedst og billigst
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Det havde dog været nummer 1 , hvis billederne kunne ses i fuld størrelse...
Ja det havde det helt sikkert, jeg vil snart våge og påstå at jeg kunne gøre det bedre, selvom jeg er mure og aldrig har skruet et vindue i.

Det er en træls situation at stå i, men i dagens danmark har man som forbruger ikke ret mange muligheder for at gøre noget. Hvis firmaet ikker følger de forskellige retslige instansers afgørelser, hvad sker der så ? Ikke en skid !!

Mvh Thomas Hansen

Hej alle
Så er den kritiske Bedst og Billigst hjemmeside opdateret, nu kan man se billederne i en fotoalbum og det kan ses i stor størelse.
Siden hedder www.bedstbilligst.mono.net
Hilsen Denise

Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

Meddelelse fra Bedst&Billigst:

Først vil vi gerne understrege, at det selvfølgelig er en trist sag med mange modsigelser, og vi er selvfølgelig kede af, at kunden står i denne situation.
Vi har ellers normalt rigtigt mange tilfredse kunder, der stolte sender os billeder af deres huse, samt rosende breve.


1. Træet fra vinduerne kommer fra nordfinland eller nordsverige. Det skal bemærkes, at der nok ikke er nogen seriøse firmaer der bruger dansk fyrretræ, da det vokser for hurtigt og ikke opnår samme forstærkende kvalitet. Alle øvrige vinduesdele er ligeledes fra enten danske eller nordiske leverandører.

Selve produktion foregår korrekt i Litauen efter danske normer og bestemmelser. Idag er produkterne ligeledes underlagt den mere krævende DVC 2-øko godkendelse samt CE mærket.

2. Efter flere besøg med udbedrelser er der fra kundens side accepteret og underskrevet (den 30/1-08) at de fleste elementer er færdigtgjorte, ligeledes har kunden accepteret at han får indvendigt pudsearbejde gjort færdigt, så der er klar til fugning. (indvendigt pudsearbejde, lysninger, listearbejde etc... var ikke inkl. i monteringsprisen/aftalen)
Vi har så sent som i forsommer/sommer flere gange forsøgt at genoptage kontakten for at udbedre de sidste mangler, men hele tiden blev vores henvendelser afvist.

3. Vi er stadig villige til at udbedre de sidste mangler fra vores side og anbefaler at I kontakter os, for at få denne sag færdiggjort.

Med venlig hilsen

Bedst & Billigst - døre og vinduer

Bedst-billigst - vinduer og døre

Du får lige min kommentar til din reklame, lige som i den anden tråd, hvor du reklamerer:

Man må nok regne med at kunderne ikke ligefrem strømmer til, efter at have læst trådene her på LDS.
Sjofler man kunder i alvorlig grad, skal det også have en konsekvens.
Behandler man kunder ordentligt, vil de med glæde anbefale firmaer videre til andre.
Jeg har f.eks. selv i dag, igen, igen anbefalet min vinduesleverandør. Husk B-B medarbejder, at gode tider aldrig varer ved i det uendelige. Der kommer altid en nedgangsperiode, hvor det er nyttigt at have loyale og tilfredse kunder.

Jeg har lige været på besøg hos den lokale VVS, som altid er korrekt og imødekommende. Selv om det i dag blot var lidt brugsjern, jeg skulle have, var der ingen mukkerier.
Han har fuldt ud lige så travlt som sædvanligt, ja faktisk turde han dårligt gå ind på kontoret for at tage telefonen, da han vidste at der hang endnu flere ordrer der, som han ikke aner sine levende råd for, hvordan han skal kunne overkomme.
Man må håbe at de sløje og frække håndværkere og leverandører får en over snuden i disse for vort land så onde og trange tider, og at de ordentlige firmaer får vind i sejlene.

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også