Bosch service STINKER

Jeg har købt en blå bosch GSR 18 den holde i 4 måneder så døde den.

Jeg har lave bindingsværk i egetræ hvor jeg har boret med 32mm snegl bor (det er hvad den max skulle kunne klare i træ) Boret var nyt og skarbt, men maskinene døde. 

Jeg sendte maskinen til rep og efter 3,5 uge fik jeg at vide at maskinen var overbelastet og at de ikke vil dække dette. Jeg snakke selv med bosch men de siger kun at maskinne var overbelastet og at den godt kan klare 32mm i egetræ (læs at jeg må lyve)

XL byg i faxe vil ikke selv gøre nået i sagen så nu er det på vej til forbrugerklagenævnet.

Køb ikke BOSCH maskiner De låger guld og 3 år garanti men når lortet ikke virke nægter de ALT

Jeg har købt en blå bosch GSR 18 den holde i 4... Vis hele indlægget
30 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det lugtede først brandt efter maskinen var stoppe med at virke.
Nu er jeg færdi med at lave bindingsværk (som jeg også skriv tidliget) så mit problem er kun den døde maskine
den kunne genoplives med en ny motor.! hvist det kan betale sig.
hvist andet ikke er taget med ved afbrænding af motoren.?!?
med mindre at den koster mere end "maskinen" selv koster.!!!
Pt køre sagen ved fobrugerklagenævnet og der for skal maskinen ikke lave. da den evt. skal bruges som bevis.
Jeg mener jo at maskine skulle kune klaret. Ellers skulle Bosch ikke skrive at maskinen kan bore med 32nn bor i træ. Maskine er kun brugt som forskrevet i brugsanvisning.
Annonce
Skrevet af Momme på 07 okt 2009 00:09
Pt køre sagen ved fobrugerklagenævnet og der for skal maskinen ikke lave. da den evt. skal bruges som bevis.
Jeg mener jo at maskine skulle kune klaret. Ellers skulle Bosch ikke skrive at maskinen kan bore med 32nn bor i træ. Maskine er kun brugt som forskrevet i brugsanvisning.

Du har misbrugt den. den kan fint bore et 32mm hul i træ hvis boret ellers er beregnet til det. du har brugt et bor der er specielt beregnet til blødt træ.

Jacob
jacop antenne. det giver jeg ret i.?

den burde have temberetur styret overbelastning når maskinen bliver halvdød.!
det er fordi motoren bliver for varm. overskrider du dette punkt. er motoren.
"smæltet"sammen vindinger i motoren kortslutter.?
Hvis det er forkerte bor jeg har brugt så er det XL byg i Fakse (hvor maskinen og bor er købt) det var dem der sage at det var det bedste bor til opgaven. (på pakke er der kun nogle nåde svært forståglig billedere så jeg spurte om hvilken bor jeg skulle bruge til batteri maskine og ege træ).
Men efter jeg har skrive min krav har de nægte at modtage breve fra min inklusiv et anbefalet brev. så der blive der ikke hanlet mere.
Skrevet af Momme på 13 okt 2009 21:41
Hvis det er forkerte bor jeg har brugt så er det XL byg i Fakse (hvor maskinen og bor er købt) det var dem der sage at det var det bedste bor til opgaven. (på pakke er der kun nogle nåde svært forståglig billedere så jeg spurte om hvilken bor jeg skulle bruge til batteri maskine og ege træ).
Men efter jeg har skrive min krav har de nægte at modtage breve fra min inklusiv et anbefalet brev. så der blive der ikke hanlet mere.

Så syntes jeg du skal gå til forbruger klage noget.
du har købt en pakke bestående af en skruemaskine og et bor der sammen skulle kunne klare en opgave.

Bosch har ret da den kan løse opgaven med det rigtige bor.

XL har klokket i det. dårligt uddannede medarbejdere.


Jacob
sage er igang. men der går 6-9mån. får der sker nået.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis