Opvasketaps opløses ikke?

Hej:-) ville lige høre om nogen her kunne hjælpe med et mærkeligt problem. vores opvaskemaskine opløses nogle gange ikke de taps vi bruger, de bliver istedet bare smattet ud i søbebeholderen. det sker kun engang imellen, men synes efterhånden det er ved at være rigtig træls!!! håber der nogen her som kender forklaringen

hilsen Anders
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal rense den øverste propel der slynger vandet rundt. Det er den der skyder stråler ud og får tabsen til at falde ned. Mange nye maskiner genbruger vandet for at være miljøvenlige, men sensorene som registrerer vandets renhed kan ikke altid se de lidt større ting som kan sætte sig i klemme i slyngen. Mends du er i gang så tag den nederste propel af også og få den renset... Så skulle den være oppe og køre igen..

Kim
tak for det hurtige svar. vi prøver det senere:-)
En nemmere løsning ville nok være at få kællingen til at vaske op i hånden, det bliver også meget bedre

Wolla

Jeg har arbejdet mange år i hvidevarebranchen og jeg kender alt til dette problem og kender også løsningen på det.
Håber du finder ud af det.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Sig dog hvad løsningen er så

Blikkenslager ved

www.brixgaard.dk

Annonce
@Blikslagter

De to mentalt udfordrede individer ovenfor, har lavet mange ubrugelige og direkte elendige indlæg.
JørgenE (Administrator) har været på sagen, og slettet en del af indlæggene. Men desværre ikke alle.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Det kan betale sig at læse på pakken.. nogle tabs skal direkte i bestikbakken og ikke i det lille sæberum

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Tak for de svar som var seriøse :-) har dog fundet ud af nu at det var fordi skuffen med taps ikke altid åbner sig og det skabte åbenbart problemet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis