arbejdsbænk/bord

Hej derude
er der nogen af jer der har prøvet denne fætter her, den ser godt nok genial ud.
http://www.walkoshop.com/da/index.html
lad mig høre !!!
Hilsen Morten

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det må jo være et spørgsmål, der betyder meget for dig Morten siden du har gjort dig ulejligheden at oprette en profil her for det samme.

Men uagtet alle de muligheder der angiveligt er med stativet, så fejler det jo det som alle andre løse stativer har. Det går ad helvede til når man skal save, høvle eller banke.
min erfaring med sådanne noget er at det er noget skod skrammel.
spænder man det ikke fast flyver bordet afsted. binder man det fast bliver det skævt når det benyttes.
det kan være at den viste model er mere solid. men den er stadig mindst 50kg for let ud fra billederne at dømme.

Jacob
Hej Jacob.
Jeg har prøvet stanleys bænk, det  var godt nok noget skod og kostede alligevel ca 1000 kr, gider ikke spilde flere penge på noget bras, så håber der er en der har kendskab til ovennævnte,da den trods alt ser væsentligt mere solid ud.
Morten
Jeg er enig i at den ser rimelig gedigen ud. men derfor behøves den ikke at være det.
jeg syntes genistregen her ligger i den hårde skum som både holder pladen fast o modtager snitsår fra rundsaven uden at ødelægge noget.
men om den kostede 1000kr ville jeg ej købe sådanne en. der er for meget schweiser kniv over den til at jeg tror på at den kan løse de enkelte opgaver tilfreds stillende.

Jacob
workshop. "bænken" sikke en svejsekniv.! til store som små opgaver.
køb to styk af dem så går abejdet hurdiger.!
men det kan være at den skåner tænderne på skæreværktøjet.!

ulempen er den mangler en skruestik.! på en plade der kan holdes fast
med skruetvinger eller "en hånds tvinger" til de voldelige opgaver.?

den kunne subleres med workmatte bænken fra b&d. med skruestik på på en
stump bjælke eller en stump kraftig planke til at bolte skruestikken fast i.
og bænken har noget at bide i.!

omstilling den hville tage mere til end "skæreværktøjet" bruger.
af tid.?
Annonce
Hej Hans
go ide, men man kunne vel montere en skruestik ( tvinger på de plader der følger med ) har læst man kan købe pladeholderne løse så kan man vel konfigurere en plade (evt mdf )som man lyster.
Morten
hvist du køber de løse pladeholder og pladen. der kan du smide skruestikken med brædebolte.! med boremaskine.?
har bestilt en så må det komme an på en prøve, skal nok melde tilbage hvis det har interesse.
Morten
Da du jo helt tilfældigt er så heldig, at den danske forhandler angiveligt bor "lidt nede ad vejen", var det vel enklere bare at hente en.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis