Hvornår var det nu lige det var....

At taget blæste af Christiansborg

Det var enten i November eller December 1982 - så en del herinde burde have det i hukommelsen  - Selv om det kniber med at huske aftensmaden fra i går

Og hvad skal jeg bruge det til ?

Jo jeg sejlede den pågældende dag på N83 - Minelæggeren Sjælland og netop den dag samlede vi nogle polske fiskere op i Østersøen -efter at de havde siddet på bunden af en redningsflåde i et god stykke tid. -og nu kan vi gamle krigskarle ikke huske datoen

Jeg havde iøvrigt Skibsnummer 294 - hvilket for de indforståede betyder at jeg havde min køje alleryderst  (og øverst) i skibets forbanje  Med ankerkædekassen som nærmeste nabo  - Undrer mig stadigvæk over at jeg ikke døde af søsyge mange gange

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
1983 14. januar - En orkan hærger Danmark. Taget blæser af Christiansborg og to kvinder bliver dræbt ved busstoppestedet. Inde i Folketinget vedtager man lynsnart en folketingsbeslutning, der forbyder orkaner indtil 3. december 1999, dog først efter de mandlige medlemmer har været hjemme og hente en ny tupé.
Kilde: http://spademanns.wikia.com/wiki/1983 :-)

 den bedste håndværker er ham/hende der kender sine egne begrænsninger

Takker mange gange.....- vi krigskarle var ellers enige om at det var i November eller December -82 ------- Men vi kan heller ikke huske hvad vi fik på middagsbordet i aftes :-)

Til gengæld er vi enige om, at det der de kom i maden - der skulle gøre at vi ikke tænkte på sex hele tiden, det er ligesom det er begyndt at virke nu.....

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis