regler??

hej jeg ville hører om der er nogen der kender de præcise regler om hvis man kører på en 30 knallert/scooter hvis man er under 16 og bliver taget. har hørt noget om udsættelse af kørerkort til bil men det var vist nok på en 45 og ikke 30 men er ikke sikker. bliver meget glad for jeres svar.

m.v.h mads

hej jeg ville hører om der er nogen der kender de... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tja, Håndværker. Jeg tænker det samme.. Har nu aldrig hørt nogen, der fik slag.. Kun en løftet pegefinger.. Men man skal nok laaangt ud på landet..
For ca. 25 år siden, var der nogle betjente der der spurte om man ville have en på hovedet, eller en bøde
Det skete dog engang imellem at der dukkede en bøde op også

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Skrevet af FWM på 17 sep 2009 10:06
For ca. 25 år siden, var der nogle betjente der der spurte om man ville have en på hovedet, eller en bøde
Det skete dog engang imellem at der dukkede en bøde op også
Ja og for 40 år siden, trak betjentene misæderen ind på stationen. derefter en tur om i baggården hvor de så fik en ordentlig røvfuld med en vandfyldt cykkelslange.
Men i vore dage går den ikke desværre

ude på landet får du en gang tæsk med et brædt eller en skovl og så er det problem løst.

Så er du jo os for at sige det lige ud, dum at du ikke melder den betjent der giver dig tæsk med et brædt eller en skovl. For det er da for sindsyg. Det eneste jeg har hørt om er at man kan få en herre lussing, og så slipper man, men det er mest med de gamle betjente.
Hvis en betjent udøver den vold mod en, tager jeg heller end gerne i mod bøden, i stedet for at få en skovl i hovedet. Men det er vel bare min mening.
Hej Ridlestar.

Du er sandsynligvis ikke så gammel som en del af os her på LDS.
At få et par flade med en skovl er bare en gammeldags måde at sige, en ordentlig øretæve
Har du aldrig hørt udtrykker: du trænger til et par flae med en skovl
Der er også nogle der ofte trænger til nogle slag med noget langt tungt og billigt : Et brædt eks.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis