Kvalitets bore-/skruemaskine

Følg tråden
hans2.hansen
hans2.hansen
Postnr: 5610
hans2.hansen hans2.hansen
muhammed.

en kinessisk model fra lav lønnet land der fremstiller batteriboremaskiner. til en pris for en
bose slik.
Pianisten
Pianisten
Postnr: 9631
Pianisten Pianisten

Hej, jeg så forleden en udmattelsestest mellem DeWalt og Milwaukee, samme størrelesklasse, dog var Milwaukee lidt dyrere.

De blev forbundet patron mod patron med et stykke sekskantet stål og spændt fast i en bænkopstilling, begge i blev startet. Der lød et knæk, unbrakobolten, der holder patronen på DeWalt knækkede, men de blev skubbet sammen til fortsat test.

Efter en rum tid begyndte DeWalt at ryge kraftigt og blev varm, den måtte til sidst give op, hvorimod Milwaukee’n forblev kølig og fortsatte med at fungere.

Milwaukee er fremstillet i Wisconsin, DeWalt er Black& Deckers håndværkermærke.

Jeg har ingen af mærkerne, og til mit brug er en Milwaukee totalt overkill, jeg klarer mig fint med min 20V Parkside med et 4Ah batteri købt i Lidl for ca 400,- + 20€ Incl forsendelse for det ekstra 4Ah batteri, der var lavet plads til i kufferten. Den kører super og er efter min mening langt bedre, end prisen indikerer.

Støvsugerslange

Jacob Antenne
Jacob Antenne
Postnr: 0000
Jacob Antenne Jacob Antenne

En test hvor man spænder maskinerne mod hinanden er ren destruktion og viser blot hvilke der har mest moment ved 0 omdrejninger.

man kan sammenligne maskinerne meget bedre ved at se på det bløde moment og omdrejninger i de forskellige gear og maskinens vægt med mindste batteri der giver fuld kraft og kan levere kraft til at skrue f.eks. mindst 100 stk 6x100mm skruer i.

Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Dewalt, makita, hitachi eller milwaukee??
    Værktøj og maskiner
  2. Dewalt Bore- og skruemaskine ?
    Værktøj og maskiner
  3. Batteri bore-/skrue-maskiner
    Lav-Hus
  4. Skruemaskine Makita vs Dewalt
    Værktøj og maskiner
  5. DeWalt vs Milwaukee
    Lav-Hus