Kvalitets bore-/skruemaskine

Hej alle,
Er blevet træt af alle de dårlige bore-/skruemaskiner, man i tidens løb, i ren nærighed, har stiftet bekendtskab med! Så ikke mere Powercraft, Falke og hvad de ellers hedder til mig!!
Jeg har set at en del tømrer går med Mikita.......så det er vel ikke værst??
Er faldet over følgende tilbud:

http://www.toolworld.dk/store.php?c...pointer=10 

Er det noget der dur??   Er batterierne Ok?? De gik efterhånden meget hurtig døde på alle de "Bilkamodeller", som jeg har haft.........og hvad med gear/ tandhjul.......er det holdbart nok??
Hvis ikke.........hvilke modeller af Mikita, skal jeg så gå efter???

Mvh.
Michael (ham der i arrigskab har kastet med boreskruemaskiner, der gik ham på nerverne)
Hej alle, Er blevet træt af alle de dårlige bore... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
du kan køb af mig

Wolla

Hej, jeg så forleden en udmattelsestest mellem DeWalt og Milwaukee, samme størrelesklasse, dog var Milwaukee lidt dyrere.

De blev forbundet patron mod patron med et stykke sekskantet stål og spændt fast i en bænkopstilling, begge i blev startet. Der lød et knæk, unbrakobolten, der holder patronen på DeWalt knækkede, men de blev skubbet sammen til fortsat test.

Efter en rum tid begyndte DeWalt at ryge kraftigt og blev varm, den måtte til sidst give op, hvorimod Milwaukee’n forblev kølig og fortsatte med at fungere.

Milwaukee er fremstillet i Wisconsin, DeWalt er Black& Deckers håndværkermærke.

Jeg har ingen af mærkerne, og til mit brug er en Milwaukee totalt overkill, jeg klarer mig fint med min 20V Parkside med et 4Ah batteri købt i Lidl for ca 400,- + 20€ Incl forsendelse for det ekstra 4Ah batteri, der var lavet plads til i kufferten. Den kører super og er efter min mening langt bedre, end prisen indikerer.


Støvsugerslange


 

En test hvor man spænder maskinerne mod hinanden er ren destruktion og viser blot hvilke der har mest moment ved 0 omdrejninger.

man kan sammenligne maskinerne meget bedre ved at se på det bløde moment og omdrejninger i de forskellige gear og maskinens vægt med mindste batteri der giver fuld kraft og kan levere kraft til at skrue f.eks. mindst 100 stk 6x100mm skruer i.


Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis