Netværk RJ45 dåser

Hej

Jeg vil have lavet et par kabelforbindelser og skal derfor have fundet nogle fornuftige indbygningsstik. Og nej, jeg vil ikke høre om det trådløse netværks store fordele, den snak har jeg allerede taget med mig selv...

De fås fra LK (Fuga), og det er nok dem jeg er mest tilbøjelig til at købe. Pænt og diskret.
Har I et bud på hvor man billigst finder 3 dåser med 2 stik i hver ??
Fuga eller et godt alternativ, som kan monteres i forfradåser i gipsvæg.

Mht montage af kabler: Kræver det specialværktøj ?

MVH Leo

MVH Leo

Hej Jeg vil have lavet et par kabelforbindelser... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
En af mine dåser kommer til at sidde synligt i min stue, og så må den godt være pæn, og den skal under alle omstændigheder ikke sidde uden på væggen. Jeg flytter nemlig ikke selv om jeg skulle vinde et par millioner...

MVH Leo

Leo, et netværkskabel der stikker ud fra en dåse, bliver aldrig pænt, uanset hvordan du bærer dig ad

Vil du banke huller i væggene, når du skal montere dåserne, eller er der huller i forvejen?

Og vi snakker jo ikke bare et par millioner... så flytter jeg heller ikke... næ, så bliver det nok bare til 12 Fuga dåser og et par nye træsko  

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Man får jo som regel hvad man betaler for.. .jeg er ikke gift med LK ... det er blot nærmere så udbredt at spørgeren sikkert har nogle stikkontakter som disse nye RJ45 sikkert skal matche med, og herregud om de koster 50,- eller 135,- prøv lige at sætte i perspektiv med hvad en computer koster !!!

Men Kennig kan findes her for dem som er nysgerrige, og sikkert nemt kan nøjes med IKKE at have samme design som sine stikkontakter.

http://wk.bakuri.dk/filarkiv/nst-dk.die.dk/file/datablade/Kennig_5704193140004.pdf


Jeg har prøvet deres stikkontakter.. er er allerede udskiftet til LK .. !!

Kun perfekt er "godt nok"

Fuldstændig korrekt.... har selv forskelligt LK... kvaliteten er ikke bedre end det andet jeg har, måske snarere omvendt, så du har ret. Og her taler jeg ikke om Kennig, men om det jeg tidligere har skrevet om.

Jeg vælger bare at betale mindre for ca. samme kvalitet

Så spørgsmålet er, hvad man vil betale for design... og der er vi jo heldigvis forskellige... vi mennesker

Og ja, tænk bare på hvad en supertanker koster... så er det da billigt at købe LK

Nå, spøg til side... nogle kan lide datteren, andre moderen... heldigvis for det.
Hvis alt var sort og hvidt, ville der kun være et produkt på markedet... og så ville prisen blive virkelig pebret, ikk´?


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Annonce
Skrevet af ziwe på 15 sep 2009 13:45
i jem og fix kan du købe kennington(eller hva de hedder) med 2x rj45 til en flad halvtresser de passer i en forfradåse, men er dog ikke så elegante som e.x. en LK Fuga med softline ramme.

synes dog de er noget kønnere end dem i ovenstående indlæg. og så spare du fragten. desuden er alt du skal bruge til at patche dem op, incl beskrivelse med i pakken.

Jeg har ikke fundet Kenneg's netværksstik i 'min' Jem&Fix (Middelfart). Man skulle tro at de havde samme sortiment ?? Eller fungerer de bare så dårligt, at de er taget ud af sortimentet... ?

MVH Leo

de var i sortimentet i aalborg for mindre end en uge siden, og de fungere skam fint nok
Så vil jeg spørge efter dem. Hvordan med montage af kablet, kræver det specialværktøj ??

MVH Leo

nej der er sådan en lille dims med man klemmer ned over med.
Tak. Det regnede jeg også med, men det er jo rart at være sikker

MVH Leo

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis