Timberman gulv eller ??

Skal have nyt gulv til hele huset, og er nu i tvivl om to følgende valgmuligheder
1. 22mm Timberman Prime 375,-/m2    eller
2. 22mm gulv produceret i Slovenien (kender ikke navnet) 320,-/m2

Er der nogen her, der kan pege i mig i den rigtige retning  TAK

Venligst

Matt

Skal have nyt gulv til hele huset, og er nu i... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
uanset hvad, så kan det altså godt betale sig, når det gælder trægulv, at købe et anerkendt mærke. Vi forhandler Tarkett trægulve i vores butik, og det ved man hvad står for. MEn jeg må da indrømme at når jeg selv gør rundt i diverse bygemarkeder og ser trægulve, så ser de pæne ud, og det kan faktisk være umuligt at se forskel på kvaliteterne, selv for mig. Jeg ved bare det handler om ikke at få noget øst/kina træ, for det er flot her og nu, men om måske 2 år, så kan det begynde at knage og trække sig osv, fordi det har en helt anden restfugtighed og tørre meget ud. Tarketts træ feks er tilpasset vores klima, og Tarkett har markedets bedste lak (er det hvertfald kåret til i en test) proteco lak. SÅ pris og kvalitet hænger sammen hvad det angår trægulv.

Jeg spørg kun for at blive klogere.

Skrevet af Koludabyg på 14 sep 2009 21:52
Ups, det har også planken på tilbud fra skagen også...

Vi har næsten lige lavet en renovering hvor det var skagen plank der blev brugt.

Se evt. et par billeder af det her..

Det ser ud som om, der er gulvvarme på 1. salen, men jeg kunne ikke lige finde billeder af slangerne. Hvordan er det bygget op?
Jep, er der også.

Bjælker
Gulvspånplader
Tætforskallet hele gulvet med høvlet forskalling
Varmeslanger i varmefordelingsplader
Gulvpap
Trægulv


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis